23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

עושים עבודת קודש וחשוב לומר את המובן מאליו

עו”ד יהונתן ליפקין מבהיר בדיוק מה טיבן של הנסיעות לחו”ל מטעם הליכוד

בימים האחרונים נכתבות יותר ויותר תגובות מפי פעילי ליכוד אלמונים, המציגים אותי כמי שנוסע אל מחוץ לגבולות הארץ על חשבון אחרים ו/או על חשבון הליכוד ומתארח במלונות פאר באירופה.

 

למרות שאין בכוונתי להצטדק בפני איש, רק אומר כי פרט לנסיעה אחת, אשר מומנה על ידי האיחוד האירופי, אליה הצטרפו כ – 18 פעילים מצעירי הליכוד בשנת 2005, מעולם לא נסעתי על חשבון הליכוד ו/או על חשבון אחרים ולבטח שלא התארחתי במלונות פאר ברחבי אירופה.

לכל המגנים והמשמיצים למיניהם, אין לי אלא לומר כי בזכות הפעילות רבת השנים שלי ושל אחרים בצעירי הליכוד, יש לא מעטים התומכים בישראל ובמדיניותה ברחבי אירופה, ואתן לכך מספר דוגמאות.

 

בדצמבר האחרון התארחה בירושלים משלחת של כ – 60 סטודנטים מ – 26 מדינות באירופה לאות הזדהות עם מדינת ישראל ומדיניותה, ולשם חיזוק הקשרים בין צעירי הליכוד ובין הצעירים ממפלגות המרכז ימין באירופה. אירוח המשלחת אורגן על ידי ועל ידי מספר חברים נוספים בצעירי הליכוד, והוגדר כהצלחה גדולה (ניתן לראות את תגובותיהם הנלהבות והנרגשות של האורחים בפייסבוק)..

 

בעקבות משלחת זו, בפברואר האחרון, התקבלה מדינת ישראל כחברה באירגון הסטודנטים הפוליטי הגדול ביותר באירופה, הקשור לאיחוד האירופי. יצוין, כי ההחלטה על צירוף ישראל עברה ברוב מוחץ של 29 מדינות, כאשר רק שלוש התנגדו לה.

 

לאחרונה התארחה בישראל משלחת של צעירי המפלגה הנוצרית דמוקרטית בגרמניה, אשר בילו בארץ וחצו אותה לאורכה ולרוחבה במשך שבוע,

נפגשו עם אישים שונים, ובין היתר, עם ראש ממשלתנו, מר בנימין נתניהו. בזכות ביקור זה, ובעקבות האירועים האחרונים, פתחו לאחרונה קבוצה באתר הפייסבוק התומכת במדינת ישראל, ומצדדת במדיניותה.

 

קשרי הידידות שהתפתחו במשך השנים ביני ובין צעירים אחרים מצעירי הליכוד לבין פעילים פוליטיים ממדינות אירופה נשאו פרי, ובימים אלו מתארגנות משלחות הסברה בראשות משרד ההסברה של ח”כים ושרים היוצאות למדינות אירופה למפגשים עם מדינאים ומנהיגים שונים.

תיאום מפגשים אלו התאפשר במידה רבה אודות לקשרים האישיים שלי ושל חברים אחרים בצעירי הליכוד, עם חברינו באירופה.

 

יצוין עוד, שידידותם הוכחה בסיוע הרב שהם מגישים לנו במאבק המתנהל באמצעות האינטרנט, וכאן המקום להודות להם על אומץ הלב שהם מפגינים ועל המאמץ שהינם עושים להביא דברינו לעולם, או כפי שאמר ראש ממשלתנו בפגישתו עם צעירי המפלגה הנוצרית דמוקרטית:,”להדליק את האור”.

 

אפילו במדינות שאינן נחשבות לתומכות של מדינת ישראל, כגון שוודיה ונורווגיה, בזכות הקשרים והההסברה שנעשתה במהלך השנים, פועלים חברינו ללא לאות להציג את עמדתנו ואת עמדתה של מדינת ישראל בקרב חבריהם ופעילים מן המפלגה שלהם..

 

בימים כמו אלה, אין זה הזמן לגילויים של צרות עין, אלא של הערכה הדדית והתלכדות למען המטרה המשותפת, שהיא חשיפת האמת והוכחת צדקתנו, אני קורא לכל מי שמשמיץ ומגנה לפעול ביחד איתנו למען מטרה זו.

 

בברכת נעשה ונצליח,

 

עו”ד ליפקין יהונתן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האמת מאחורי סאגת דיכטר חוטובלי

אריק זיו ויזר

לשכת נתניהו אדונים ומשרתים/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

ליכודניק בשידור חי ממרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף הרצליה

אריק זיו ויזר

הקלפיות יסגרו ב1 בלילה

אריק זיו ויזר

הליכוד העולמי מחדש את הבנייה ביהודה ושומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן