26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הליכוד מנציח את גנדי באזור

אנשי הליכוד באזור זוכרים את האיש המיוחד

הכיכר המרכזית במועצה המקומית אזור תישא את שמו של רחבעם זאבי (גנדי) ז"ל, ביוזמה של נציג הליכוד במועצה המקומית, עו"ד נבון קצב. טקס הסרת הלוט וקריאת הכיכר על שמו נערך בתחילת השבוע בכניסה לעיירה.

נבון קצב הזכיר בנאומו את ההתנגדות הציבורית לרעיון הטרנספר של גנדי, ואמר "אני קורא לאלה שפגעו בו לקום ולבקש ממנו סליחה. אותם אלה שהתנגדו לטרנספר לערבים, תמכו אחר כך בטרנספר ליהודים בהתנתקות מגוש קטיף. בכך הם גילו את צביעותם". בהמשך נאומו התייחס לאיום האיראני ואמר "עלינו לזקוף קומתנו כמו גנדי, להפסיק להתנצל, ולומר בקול ברור שלא ניתן לכתוב שואה שניה בהיסטוריה של עמנו".

 

ראש המועצה המקומית אזור, אריה פכטר ממפלגת העבודה, פתח את נאומו בנימה מתנצלת על שהסכים להענות לבקשתם של חברי המועצה מהליכוד, נבון קצב ואוריאל תנעמי, לקרוא את הכיכר המרכזית ביישוב על שם גנדי. פכטר אמר שלמרות שהוא ומפלגתו התנגדו לעמדותיו המדיניות של גנדי, אין עוררין על זכויותיו יושרו ואומץ ליבו. בהמשך נאומו הוא סקר את תולדות חייו של גנדי ואת העשיה הצבאית והציבורית שלו.

 

פלמח זאבי, בנו של השר המנוח, הודה בהתרגשות בשם המשפחה לראש המועצה, וציין "אבל מי שיודה לכם יותר, יהיו ילדיכם ונכדיכם שיעברו כאן, וישאלו מי זה גנדי? ואז אתם תוכלו לספר להם על האיש ועל אהבה פטריוטית לארץ ישראל, וכך לשתול בליבם ערכי ציונות".

 

פלמח גילה לבאי הטקס כי ראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, סיפר לו גילויים מתוך חקירת הרוצחים של אביו. בחקירתם התברר שראשי המחבלים ברמאללה החליטו לפגוע בחבר כנסת. לערבים היה ברור כי כדי לפגוע בנחישות של היהודים בארץ ישראל, עליהם לפגוע בגנדי. אף אחד מ119 חברי הכנסת האחרים לא נחשב בעיניהם כה גדול, שפגיעה בו יכולה להכאיב יותר לעם היהודי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נפתח מושב חבר הנאמנים של הליכוד העולמי / מאת: זאב בן-יוסף

אריק זיו ויזר

בחירות מקדימות בליכוד – השיטה קבועה בחוקה המתוקנת/ מאת עו"ד יוסי פוקס

אריק זיו ויזר

כץ ואדלשטיין הרימו כוסית לחג עם הליכודניקים בעמוקה

אלי חזן

כחלון: על השתלשלות ישיבת הממשלה על עיסקת שליט

אריק זיו ויזר

מחאה כנגד תת ייצוג של נשים בממשלתו של בנימין נתניהו

אריק זיו ויזר

פנים חדשות

דילוג לתוכן