21.2 C
תל אביב
2 במאי 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סילבן:,”יש להזיז את הגלגלים בגליל”-– טובה מעוז

כנס הדלקת נרות עם השר ומשנה לראש הממשלה מר סילבן שלום “אפשר וניתן רק אם רוצים, לקרב את הגליל והנגב למרכז הארץ. ניתן לחזק את הישובים הנמצאים בפריפריה ” כך אמר סילבן שלום איגום משאבים בתחום הספורט ,ההשכלה והתעסוקה בשילוב משרדים ממשלתיים נוספים כגון משרד החינוך ,התרבות והספורט ועוד , אמר מ”מ ראש הממשלה מר סילבן שלום שר נגב גליל בכנס האזורי שערך הסניף המקומי בנהרייה, בשם החברים ברך ציון לנקרי. בהדלקת נרות נכחו כ-50 חברים מאזור הצפון, חיפה קריות, נהריה, ,עכו,מעלות המושבים ואחינו הדרוזים, ולא לשכוח את אורחת סניף מעלות , קטי שטרית מבית שמש.
סילבן שידר אופטימיות,מרץ,נחישות ועשייה שמביעה מהפכה בגליל השר פרס בפנינו את התוכניות שבהם יתמקד בכדי שיהיה לנו לתושבי הגליל חיים טובים יותר,”יש להזיז את הגלגלים בגליל”-אמר סילבן וציין מספר פרויקטים שעומדים בראש מעיניו: הרכבת הכבדה,שלב א’ כרמיאל ובנוסף צפת וקרית שמונה. 

אוניברסיטה בגליל,בית ספר לרפואה בגליל,חדרי כושר,מגרשים רב שימושיים,כיתות חכמות,בית ספר למדעים בירכא,שדרוג אזורי תעשייה .המטרה הנעלה ביותר עד שנת 2020 הגליל יקלוט כ-300,000 תושבים וזה יביא לשינוי המצב הדמוגרפי.באומרו דברים אלו זכה סילבן למחיאות כפיים סוערות .
בין החברים שדיברו הייתה גם הח”כית הצעירה מירי רגב שהבהירה לחברים את עמדותיה ואת נחישותה בכמה נושאים בוערים בחברה.כמו מע”מ על הירקות,פנייתה למבקר המדינה לחקור את רשות המים,הצבעה נגד הקפאת ההתיישבויות שאף ציינה שח”כ בוגי יעלון התקשר ושאל אותה מדוע הלכה נגד הסיעה? וזו ענתה שהיא עם האמת שלה.מאידך היא יצאה עם הצהרה שתומכת בשר הביטחון לחיזוק ידו בנושא ישיבות ההסדר.
אמרה לחברי הליכוד זה הכי חשוב,אתם צריכים לבוא ולהשמיע לא להיות פסיבי! היו חברים ששאלו בקול באיזו מפלגה מירי נמצאת? לאור דבריה והחשש להחזרת המורדים לליכוד ,אולי שכחה הצעירה שהליכוד צריך להיות מלוכד? אולי שכחה הצעירה שאנחנו חייבים לחזק את הליכוד? בתקופה כה קשה עם החלטות כה קשות גורליות לעם ישראל.
“הרבה יותר קל להיות משנה ראש הממשלה, תפקיד הכרעה הוא קשה ואני נותן אמון בפועליו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.סיים סילבן דבריו במפגש המעניין.
הליכוד חייב להיות מלוכד,ליכוד חזק ומלוכד הנו ערובה להצלחה
בזמן מבחן.
טובה מעוז



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לרפאל טרבלסי – מזל טוב!

אריק זיו ויזר

דן – פחדן ? /מאת:שבח שטרן

אריק זיו ויזר

סניף כפר סבא אירח את אופיר אקוניס

אלי חזן

ח”כ אופיר אקוניס- יו”ר ועדת הכלכלה ביקר בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

כינוס מרכז הליכוד נגד למדינה פלשתינית/אביעד ויסולי

אריק זיו ויזר

קבלת פנים חמה לשר החינוך- מר גדעון סער בשכונת התקווה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן