18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

נתניהו, הגיע הזמן להחליט

כן, הגיע הזמן לנאום. אך לא נאום של חרדה וויתורים. הגיע הזמן לומר לעולם את האמת: קונספציית המדינה הפלסטינית קרסה

אדוני ראש הממשלה, הגיע רגע האמת. אתה צריך להחליט. האם אתה רוצה, חלילה, להיכנס לדפי ההיסטוריה כאיש שבבר-אילן ייסד את פלסטין, או כמנהיג שאזר אומץ, וברגע האחרון הציל את עמו מאסון קיומי.

שנתיים של הקפאות, ויתורים ותמרוני חולשה הובילו את מדינת ישראל למצב בינלאומי קשה. בכל פעם שוויתרת האמנת שהעולם ימחא לך כף ותזכה לאהדה בינלאומית אדירה. המציאות הייתה הפוכה. מיד לאחר הסכמתך למדינה פלסטינית, הגיעה הדרישה המתבקשת להקפיא את ההתיישבות, שהרי מה הטעם לבנות בתים במקום המיועד ממילא לפלסטינים. לאחר הכרזתך חסרת התקדים על הקפאת כל ההתיישבות במשך עשרה חודשים, ניחת עליך גל אדיר של לחצים. חולשת מדיניותך הורגשה בבירות העולם, והולידה בוז וזלזול בנו כמדינה ריבונית שאמורה לקבוע את גורלה.

הובלת על ידי אהוד ברק למדיניות של חרדה עצמית. חרדה מן הדמוגרפיה, חרדה ממדינה דו-לאומית, חרדה מבידוד בינלאומי. ועכשיו, החרדה הגדולה מכולם: צונאמי, כלשון ברק, של הכרזה חד-צדדית של מדינה פלסטינית בספטמבר. חרדה זו חלחלה לשריך, לנבחרי הציבור ומשם לחלקים בעם.  חרדה זו מובילה לשיתוק. ממשלתך הפכה לפרשנית פאסיבית במקום להיות שחקן פעיל בזירה.

להשתחרר מהפחד

לאחר הטבח הנורא באיתמר אמרת, בצדק, שהרשות הפלסטינית נושאת באחריות ישירה. הצגת בפירוט כיצד אבו מאזן מזריק שנאה לוורידי הילדים הפלסטינים מלידתם ועד בגרותם. סיפרת שהרשות מעניקה פרסים כספיים לרוצחי ישראלים וקוראת לכיכרות ברמאללה על שם מגה-מחבלים. הפרשנות קולעת. אך מה עשתה ממשלתך בפועל לאור כל הדברים? אינכם באופוזיציה. אתה ראש ממשלת ישראל. עם ישראל אינו זקוק לעוד ניתוחים אלא למנהיגות. 

ומדינת ישראל נבוכה. אנו עומדים בפני מתקפת דה-הומניזציה בינלאומית מאורגנת שנועדה לחסל את מדינת

ישראל. אנו יכולים למתקפה זו, אך עלינו להיכנס לזירה ולהתחיל להילחם. כבר היום. כלים רבים עומדים לרשותנו: התפכחות העולם המערבי והבנת סכנת האיסלאם; העם האמריקאי שתומך בנו בעוצמה אדירה (עם תמיכה של 68% אהדה לישראל, לעומת 19% בלבד בסקר גאלופ מלפני מספר ימים); הקונגרס האמריקאי האוהד (80% מהסנאטורים מגדירים עצמם אוהבי ישראל) וממשלות רבות בעולם שרואות נכוחה את הדברים.

אסור לראות במצב הבינלאומי גזירת גורל. אפשר לשנות את המצב מקצה לקצה. זאת בתנאי שנשתחרר ממורך הלב שאחז בנו. 

 

לצאת למלחמת נגד

אדוני ראש הממשלה, אתה יכול לשאוב עוצמה וחיזוק ממנהיג ישראלי גאה, מנחם בגין. לאחר שבגין סיפח את רמת הגולן לישראל, השעה הנשיא רייגן בתגובה את הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי בין ישראל לארצות הברית. מכה אדירה. בגין לא נבהל. הוא זימן אליו את שגריר ארה”ב, סאם לואיס, וכך אמר לו: “האם ישראל היא מדינה וסאלית? רפובליקת בננות? הממשלה הזו מורכבת מאנשים שלחמו, שסיכנו את חייהם ושסבלו. אסור לכם ואינכם מסוגלים להפחיד אותנו בעונשים ואיומים – אין לכם זכות להעניש את ישראל. בני ישראל חיו 3,700 שנה בלי מזכר הבנה עם ארה”ב וימשיכו לחיות בלעדיו עוד 3,700 שנה”.

אדוני ראש הממשלה, אובמה החלש רחוק מלהיות רייגן. מדינת ישראל היום חזקה לאין ערוך מזו בתקופת בגין. מה שצריך הוא כושר עמידה והאומץ לפעול. אכן, הגיע הזמן לנאום. אך לא נאום של חרדה וויתורים. הגיע הזמן לומר לעולם את האמת: קונספציית המדינה הפלסטינית קרסה. לא תקום מדינה כזו בין הים לירדן. לא היום, ולא אף פעם. עליך לחשוף לעיני כל העולם את מלחמת הדה-לגיטימציה האפלה נגד מדינת ישראל. עליך להכריז שמדינת ישראל מפסיקה לעמוד מהצד. אנו משיבים אש. אנו יוצאים למלחמת נגד.

השבוע פורסם שבישיבת הסיעה התלוננת בפני שריך: “אני עומד לבד, לבד, לבד”, מול הלחצים הבינלאומיים. אדוני ראש הממשלה, אינך לבד. אם תאזור אומץ, תדבר דברי אמת ותנהיג אותנו לעוצמה וכוח עמידה, הרי שתמצא את עם ישראל כולו ניצב מאחוריך. לעת כזאת הגעת למלכות.

הכותב מכהן כמנכ”ל מועצת יש”ע והיה ראש המטה של בנימין נתניהו בשנים 2006-2008



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כוח למרכז=הרס תנועת הליכוד

אריק זיו ויזר

ראש השנה השלישי בלי גלעד /מאת:אלי אבידר

אריק זיו ויזר

פרשת תולדות – מערכת של אהבה ושנאה בין אחים מתחילה בהורים

אלי כהן

נא לא להפריע לסורים

אלי חזן

בשם דור ההמשך

אלי חזן

דמוקרטיה בתחפושת

דילוג לתוכן