23.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נהנתנות מול שחיתות

קדימה שורש של שחיתות, שנתיים לממשלה השגיים מול אופוזיציה בכיינית, האם עליזה אולמרט גזרה קופון כאשת ראש הממשלה.

רביב דרוקר עשה את עבודתו היטב. הטענות אינן צריכות להיות מופנות אליו שכן הוא נוהג בשיטתיות להטיל ספק ראוי בראשי ממשלה ובמשפחותיהם. כך היה עם יומני עומרי, כך היה עם אולמרט ושולה וכך עם ראש הממשלה ואשתו. הוא אולי טעה אך לסמן אותו כמזיד טענה בטעות יסודה.

ואולם, חובה עלינו לראות כיצד חגגו כלי תקשורת אחרים על ראשו של נתניהו. שנתיים שהם מחפשים את ראשו כמו גנב המחכה לפרצה ועכשי לכאורה ניתנה להם ההזדמנות. האמנם ? עוד נראה מה יוביל יום ונראה את נורמות ההתנהגות של האחרים. יחד עם זאת, הגדילו לעשות חברי הכנסת מקדימה יואל חסון ושלמה מולה. השניים נושמים אוויר מטוסים יותר מאשר את אוויר ביתם. בפרפרזה על שירו של מני גבר “זה היה ביתי” יכולים השניים לשיר “זה היה מטוסי”. השניים לא חיכו ומייד פצחו בשירת האדלריזים. ראש וראשון היה היועץ המהולל של מפלגת קדימה. אותו יועץ משפטי שקיבל משכורת מתנועת הליכוד ובאותה עת היה בין מוכנני הפילוג. ואולם, חובה עלינו לשאול מדוע לא מתפרסם כמה מאות אלפי דולרים חתך כאשר שירת את הקיסר שרון ובניו בליכוד ואחר כך בקדימה?
תמיד נהגתי לא להכניס בני משפחה של מנהיגי הליכוד חעימותים ולקונפליקטים. איני חושב שזאת הדרך הנכונה להתנהלות אך עכשיו ברור כי צריך לשים על השולחן את הכל.

 

אז בואו נראה מה יש לנו על השולחן :  שרה נתניהו אשמה שבן הזוג שלה ראש ממשלה? מה שעושים לשרה אין לו אח ורע בפוליטקה הישראלית. בניגוד גמור אליה עומדים בני הסב הטוב של ההתנתקות שהיו גוזרי קופונים מדופלמים ואפילו אחד מהם ישב בכלא כאשר מעל השני מרחפת עננה כבדה של צחוק. בעבר הייתה אימרה כי שום דבר לא זז בלי שבנו של ראש הממשלה שרון מאשר. מדוע למשל לא מתבצעת חקירה כיצד מונו אנשים למועצוןת הדתיות ? בתקופת כהונתו של עומרי היה תור כמו בקופת חולים של בכירים שרצו לקבל ג’ובים. בעת שקציני משטרה וקציני צבא על תפקיד התמודדו על קידום הם עברו דרך משרדו של הבן.

היו יותר משמועות כי היו לבן של ראש הממשלה חברים בעל עבר פלילי ובן אחר קיבל  מליונים לגלישה באינטרנט. בתקשורת הגנו על המשפחה ועל פורום החווה שם הם איתרגו את המושחתים לכאורה אך את שרה הם מלקים בשוטים לעקרבים.
אשת ראש הממשלה איננה מושחתת. הבדיקות בעבר העידו על כך והבדיקות הנוכחיות יעידו על כך. ואולם, מעולם לא בדקו וחקרו כיצד קידמו עליזה ובני המשפחה את מכירת הציורים. רבות סופר כיצד ראשי המשק החזיקו ציורים של עליזה. להזכירכם עליזה היא לא סלבדור דאלי, לא ואן גוך ולא האמנית העכשווית המוכשרת דבורה שריג. ראשי המשק לא קיבלו את הציורים אלא הם קנו אותם במחירים מופקעים רק בגלל הקשרים. אני רוצה לראות היום את חשבון מכירת הציורים ולהשוות לתקופת הכהונה של הבעל.

יתר על כן, צריך לזכור כי עליזה הייתה מתערבת לפעמים בצדק ולפעמים לא. מדוע אז לא נשאלו השאלות ? זכור כיצד התערבה למען הפליטים מדרפור והיו עוד התערבויות. היא מאז ועולם הייתה מעורבת. עוד בעיריית ירושלים. ידה הייתה במעל גם במינויים אך היא לשמחתה מעולם לא הותקפה על כך וגם כאשר בעלה הואשם בקניית בתים ומכירת בתים תמיד הציגו אותה כאישה כנועה שלא יודעת מה הבן בזוג שלה עושה.
אכן, היו זמנים שנשות ראש הממשלה היו כמו עליזה בגין וסוניה פרס שהשתדלו לא להפריע לבעל לנהל ולהוביל את הקריירה שלו אך אי אפשר לומר זאת על ראשי הממשלה האחרונים שהיו. לכן, אולי יש פה נהנתנות של משפחת נתניהו אך מדוע לא להשוות את הדבר עם המעורבות של הבעל של ליבני?  היא הצהירה לא מכבר:  
“אני מקשיבה לדעותיו, הן חשובות”. אז מה קורה פה? כשראש הממשלה מתיעץ עם רעייתו זה לא כשר ואם ציפי לבני מתייעצת עם בעלה זה כשר? אם רוצים שראש הממשלה לא יתייעץ עם רעתו אז בבקשה לקבוע את זה כנוהל באתיקה ובחוק וכך גם בעתיד יהיה דין אחד לכולם, דין שהיה צריך להיות לכולם מזמן.
חברה בריאה נבנית כאשר הזכויות והחובות הן שוות ולכן יכול לצאת מעז מתוק כאשר יקבעו כללים ברורים ולאור השמש יחשפו כל המנהיגות שלנו.
קצת מוזר לי לראות את המאתרגים למינהם מתרגשים מסיפור הכביסה. הם יכלו לקבל שר מורשע חוזר לממשלה ולא את הכביסה של שרה. צריך לזכור שהשר לא חיכה שבע שנים או תשע אלא שהשר טיפל במסגרת עבודות שרות בסוסים, מזל שלא נתנו לו עבודות שרות במקלט לנשים מוכות אבל הוא חביבם של התקשורת, הוא שהורשע בהטרדה מינית מקובל עליהם. נקווה שהם ישלחו את הבנות שלהם להתמחות אצל רמון.

ממשלת קדימה הייתה הממשלה הכי מושחתת במדינת ישראל. אין ספק כי הדבר החל בליכוד בימים של החגיגות במרכז הליכוד אך יש לזכור כי רוב אלו שהלכו לקדימה היו אלה שיצרו מרכז מושחת וכאשר היה פילוג הם הלכו. כלומר, אלו שאתרגו את שרון בהתנתקות בחיבור לחבורת המושחתים של קדימה. הרי לבני? מסביבה יהום הרע. כל הקדנציה היא אמרה שהוא לא מתאים אך מיד כדי להיבחר צרפה את הכוורת שלו אליה. רמון המטריד הזכרנו, הבריון בר און שלא צריך לפרט עליו. מי שהיה ונבחר במחנה נתניהו, לאחר שנבחר אץ רץ לחסותו של שרון ובתום עידן שרון רץ להיות הכלבלב של אולמרט ועכשיו הפך להיות הכלבלב של ליבני. נעבור לחסון יואל הוא ידוע כמי שיוצא לחו״ל הרבה וישנו הכוכב החדש שהצהיר לא פחות ולא יותר “אני שר החוץ בממשלת לבני”, שלמה מולה.
שנתיים לממשלה
אז מה היה לנו שם ? ממשלה שהצליחה לשבור תחזיות בנושא האבטלה. לפני שנתיים צפו אבטלה בעלת מספר  דו סיפרתי ואילו היום אנחנו נמצאים ב – 6.6 אחוז. כאשר התחלנו את הקדנציה הציבור היה שבוי של חברות הסלולר והכבלים ובתום שנתיים הממשלה וכחלון עשו מהפכה. זאת מפכה סופר חברתית. נעבור לחינוך שם הגיע שר ציוני לאחר שרה פוסט ציונית שמנסה להחזיר עטרה ליושנה. בתחום התחבורה אין ספק כי ישראל כץ תופס את מקום הבולדוזר של המדינה. מצפון ועד דרום כץ משקיע את מרצו בכבישים, הרכבות באוויר ועד האי בעזה.
גלעד ארדן מראה סופר מקצועיות וזוכה להערכה רבה אפילו מספסלי האופוזיציה.

סילבן שלום שר ללא הפסקה בפירפריה.

בוגי יעלון מהווה זוית שפויה מול שר הביטחון.

ומה עם האופוזיציה ? מתברר כי בשנתיים לא הצליחה האופוזיציה להעביר הצעת חוק אחת קונטרוברסאלית אחת מול הממשלה. רק למען הזיכרון : בקדנציה הקודמת אלופי החקיקה באו כולם מתוך האופוזיציה ובעיקר סער וארדן. אז טענו חברי כנסת מקדימה : מה החוכמה אנחנו כבולים בקואליציה ולאופוזיציה קל יותר לחוקק, טענה מוזרה במקצת.
אך הפלא ופלא עכשיו מתברר כי אלוף החקיקה הוא יריב לוין מהליכוד והועדה שחוקקה הכי הרבה חוקים ועדת הרווחה בראשותו של ח”כ חיים כץ מהליכוד.
עכשיו מתברר כי האופוזיציה אינה מצליחה גם בזה. אז למה מתאימה האופוזיציה? רק לשררה שמוציאה אותם מדעתם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לבני, מה עם החוב ?

אריק זיו ויזר

חרדים זה IN בפוליטיקה

אלי חזן

יריב וכל השאר

אריק זיו ויזר

יריב,אל תתפטר!

אריק זיו ויזר

ארד , קם ומיצוי הדין

אריק זיו ויזר

מי יחליף את ניר ברקת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן