39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מכתב לחברים אירופאים

לפני שבע שנים הייתי במשלחת ישראלית שנפגשה בגרמניה עם קבוצת פלסטינים ואירופאים. הלכתי כדי להציג עמדה ימנית שלא מפחדת להגיד את האמת.


אחרי המפגש, פתחנו קבוצת התכתבות במייל שלא הייתה פעילה כל כך. בימים האחרונים האירופאים התעוררו וכתבו כל מיני שטויות שלא יכולתי לשתוק יותר וכתבתי להם את המכתב הבא:

חשבתי הרבה לפני שאני כותב את המייל הזה. לא הייתי בטוח אם אני רוצה באמת לכתוב.
סמלי הדבר שאני כותב את המייל הזה ביום תשעה באב, היום בו יהודים צמים לזכר חורבן בית המקדש לפני 1946 שנים. הרבה לפני שמישהו קרא לעצמו פלסטיני.

האמת היא שאיגור צודק. הגיע הזמן שנפסיק עם הפוליטיקלי קורקט.

הארץ הזו שייכת לעם היהודי. נקודה. זוכרים שאמרתי לכם את זה בגרמניה? שום דבר לא השתנה מאז. 
הכיבוש היחיד שהיה בארץ הזו לא היה מצד העם היהודי שחזר למולדתו.

נכון, איש אינו רוצה במלחמה. אך מי שמאשים את מדינת ישראל במלחמה, לא רואה את המציאות או יותר נכון לא רוצה לראות את המציאות.

המציאות היא שהאוייב של החיים והשלום הוא אך ורק החמאס ותומכיו. בכל מקום בו יש איסלמיסטים פונדמנטליסטים תמצאו מוות ומלחמה. לא רק בעזה. עיראק, אפגניסטן, סוריה, פקיסטן, אלג’יר, לוב, מצרים והרשימה עוד ארוכה. האם אחד מכל הסכסוכים הללו קשורים לעצם קיומה של ישראל. התשובה היא לא. לא. רק האסלאם הקיצוני. וחבריי האירופאים, שימו לב כי זה נראה שהוא בדרך אליכם.

עצם החזרה שלנו לארץ המולדת שלנו, בירושלים, בבית אל, בשילה ובשכם, הוא לא זה שגורם למלחמה, אלא האסלאם הקיצוני והשנאה, שהחברה הפלסטינית מטפחת כלפי יהודים במשך עשרות שנים בבתי ספר ובכלי התקשורת, הרבה לפני 67′. שנאה שלא תמצאו בחברה הישראלית. בישראל, הקיצונים שמדברים בשפה של שנאה והסתה מגונים על ידי כולם.

אצלנו לא תמצאו אנשים שיורים זיקוקי דינור כאשר ילד ערבי נחטף ונרצח בירושלים. כולם מזועזעים מכך. לעומת זאת, כשלושה ילדים יהודים נחטפים ונרצחים או כאשר גופת חייל הרוג נחטפת על ידי טרוריסטים, הפלסטינים בישובים שסובבים אותי כן ירו זיקוקי דינור. כן חגגו את המוות של שלושה ילדים. ושאף אחד לא ישקר, כי אני ראיתי במו עיניי את הזיקוקים.

אצלנו, היהודים, מוות של אזרחים חפים מפשע וילדים הוא דבר שאינו רצוי. דבר שמצער. אנחנו עושים הרבה כדי למנוע זאת. לעומת זאת, החמאס? הוא יורה טילים בכוונה תחילה לעבר אזרחים ישראליים. הוא רוצה להרוג כמה שיותר אזרחים ישראליים. הוא מתחבא בבתי ספר, במרפאות, במסגדים ומשם יורה על חיילנו. מסתתר מאחורי ילדים ונשים. 

אז אתם מצפים מאיתנו לשתוק? מצפים שהם יירו עלינו ואנחנו לא נירה בחזרה למקום בו הם נמצאים? אם כן, אתם חולי נפש. מי שחפץ בחיים צריך למחות נגד החמאס והחברה הפלסטינית שתומכת בחמאס. לא למחות נגד ישראל שנלחמת בטרור.

 

אתם בדברים שלכם, תומכים בטרור. פשוט כך. כן איגור, אתה טרוריסט.
איגור אתה יכול להחרים את ישראל. בבקשה. כך עשו גם סבים שלך. 
אנו מוכנים לאכול רק לחם ולשתות רק מים אבל להגן על עצמנו. נשמע לך מוכר?
אחרי אלפיים שנות גלות אנחנו נמצאים בארץ שלנו, במדינה שלנו ויש לנו את היכולת להגן על עצמנו. אני לא מתכוון להתנצל על כך. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיילינו לא נפלו לשווא

ליכודניק

השר יעלון : האיש הנכון בזמן הנכון

אלי חזן

פרשת דברים -” שבת חזון”

אלי כהן

אקוניס לוואלה! : ישראל צריכה עוד בגין

אריק זיו ויזר

השטרות החדשים – הבעיה האמיתית

אריק זיו ויזר

תמונת המצב האמיתית של ישראל / מאת: דוּדוּ אלהרר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן