24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מזאוי בנתיב הציונות והליכוד

ליכודניק מתכבד לחשוף לפעילים את ויסאם מזאוי. יש להניח שלא תשכחו אותו לאחר שתקראו זאת

 



מזאוי ויסאם הוא בן 38 והוא שובר כל סטריאוטיפ שיש במדינת ישראל. נוצרי בסביבה מורכבת. פטריוט ישראלי במציאות מאוד מסוימת. האיש שנולד בנצרת וסיים תעודת בגרות התנדב לאחר מכן לשירות צבאי בדוכיפת. לא זו אף זו, הוא אף קורס מ”כים והוא רובאי 08.


לא פשוט להיות בן למגזר הלא יהודי במדינת ישראל ובוודאי מורכב להיות נוצרי בקרב מוסלמים אלא שמזאוי עבד קשה על מנת לגייס נוצרים לגיוס לצה”ל במסגרת אגף המדיני בטחוני. תוך כדי כך ניסה לאתר מכשולים ובעיות שניצבו בפניהם וכמובן שניסה לסייע.


חשוב לו התואר האקדמי הוא אומר והוא עבר מכינה בקריה האקדמית אונו על מנת ללמוד תואר במשפטים אותו למד כשנה. בשבוע זה הוא סיים קורס קב”טים וחוקרים. במקביל הוא עוסק בפעילות פוליטית בליכוד מתוך אמונה במפלגה, בכוח שלה לשנות וברצון שלו להשפיע על הסיבה שלו אך גם על המדינה.


“היום אני עובד בעירית נצרת במחלקת ארנונה” הוא אומר לנו. לאחר שרואים את מעשיהם של חברי בח”ד וזועבי עצמה היא מנצרת קשה שלא לתהות על הקשר שלו לראש העיר.  “כמובן שאני עוזר לראש העיר ואנו עומדים מול זועבי ושותפיה”.


מה לך ולליכוד בכלל?

“לפני כ – 10 שנים התחברתי לליכוד עם אחי מיכאל שהוא עורך דין (סיים שירות צבאי במשמר הגבול). לפני הליכוד היינו עם מפלגת המפד״ל : אבא שלי היה חבר שם במשך 42 שנים. אני פשוט רוצה להשפיע משום שכאשר אני מביט על הליכוד אני רואה כאן לא רק מפלגת שלטון אלא גם חברים לדרך”.

ומה בשבילך ראש הממשלה ?

“בנימין נתניהו הוא בעיני אחד מראשי ממשלת ישראל הטובים ביותר : אישיות חזקה ,פוליטיקאי אמיתי ואני מעריך אותו מאוד אך במקביל הדמות הפוליטית שאני מחובר אליה היום כבוד יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין וכבוד השר לביטחון פנים גלעד ארדן”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מירי רגב: “בקבוקים לא מחליפים ממשלה, עמותות כן”

אריק זיו ויזר

ליאור ברדוגו וקבוצתו יתמכו בשר ישראל כץ

ליכודניק

אוחנה תקע יתד

אריק זיו

יום הולדת שמח לאריק זיו ולאיתמר דוננפלד

אלי חזן

נאגר נגד רועי שרעבי

אריק זיו ויזר

כנס רגב הפך לכנס תמיכה ברובי ריבלין

אלי חזן
דילוג לתוכן