20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

לראשונה בהרצלייה: סניף הליכוד גיבש רשימה מוסכמת למועצה

בפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר סניף הליכוד בהרצלייה גיבש רשימה מוסכמת למועצת העיר בראשות עו"ד ברק נפתלי.
חברי הסניף בהרצלייה נתנו בעו"ד נפתלי אמון מלא בהרכבת הרשימה.
סדר הרשימה אושר על ידי הועדה המוניציפאלית של ועדת הליכוד באופן פורמאלי, ורשימת הליכוד הודיעה כי תשיק את קמפיין הבחירות שלה בשבוע הבא.
עו"ד נפתלי ציין כי בהרכבת הרשימה הושם דגש על ייצוג הולם לכלל המגזרים בהרצלייה: נשים, צעירים ונציגים משכונותיה השונות של העיר, במטרה להרכיב רשימה איכותית ממועמדים שמכירים את הרצלייה על בוריה וידעו לתת מענה לבעיות התושבים בכל אזור ומגזר.
 ברק נפתלי

למקום השני ברשימה נבחרה עו"ד מירלה אהרון ביננפלד, המתמחה בדיני משפחה ומתגוררת בהרצלייה פיתוח.
עו"ד אהרון ביננפלד מעורה בבעיות האקוטיות של מערב הרצלייה, ומכירה היטב את ההליכים המוניציפאליים. כאם לשלושה ילדים וכעורכת דין בתחום דיני המשפחה אשר עוסקת באופן שוטף במציאת פתרונות בנושאי החינוך והרווחה למען ילדים ונוער, תפעל ביננפלד ביתר שאת למען קידום נושאים אלה.
עו"ד מירלה אהרון ביננפלד
למקום השלישי נבחר, יוסף קוממי תושב ותיק המתגורר מזה 40 שנה בנווה עמל , שכונה גדולה ומשמעותית בהרצלייה. קוממי בעברו היה יועץ פוליטי, כיהן כסמנכ"ל "פרויקטים חקלאיים", מנהל רכש ובקרה של קבוצת רנדור וכדירקטור חברת "פולרנד" שעסקה בבנייה בארץ. כאב לשלוש בנות, קוממי מעורה במצוקת הדיור לצעירים בהרצלייה ויפעל בשיתוף הרשימה למציאת פתרונות הולמים לבעיה.
יוסי קוממי

למקום הרביעי נבחר יוסי בן ארויה 30, עו"ד העוסק בתחום המקרקעין והמשפט האזרחי, נשוי ואב לילדה. עו"ד ארויה שירת במשך שש שנים בצבא קבע, ומשנת 2003 חבר בועדת הבריאות של הרצלייה.
כבן למשפחת פועלים אשר מתגוררת בהרצלייה מאז שנת 49' מכיר את העיר ובעיותיה מקרוב.
יוסי בן ארויה
עו"ד נפתלי: הרשימה משלבת נציגי שכונות, נשים וצעירים, כאשר כולם ותיקים בהרצלייה, תושבים שורשיים המכירים את בעיות העיר מקרוב.
חברי הרשימה חיים ונושמים את העיר והחליטו להצטרף למערכה מתוך אמונה אמיתית כי יש ביכולתם להשיג שיפור אמיתי לרווחת תושבי הרצלייה.
בכוונתי לשלב ברשימה נציג עולים ונציג של הנוער.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נערי רעננה עם הפנים לכנסת

אלי חזן

מלחמה בדרום !

אלי חזן

טקס הסרת הלוט מעל אנדרטת בגין בעיר מודיעין במעמד השר כחלון, יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ומכובדים נוספים:

אריק זיו ויזר

רוח חדשה ורעננה בקרב דוכני הליכוד בעיר רעננה

אלי חזן

הפרעות אלימות קטעו את נאום גדעון סער בטקס הרמת כוסית בסניף יהוד

אריק זיו ויזר

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן
דילוג לתוכן