20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

לפעמים חייבים לומר “אמרנו לכם”

מפיקים את לקח אירועי ההינתקות על מנת שלא נאמר עוד פעם : אמרנו לכם. זה באמת יהיה כבר מוגזם

זה קרה לפני בדיוק שש שנים. הקמנו אוהלים בכפר מימון. התרענו מפני טילים בב”ש ואשדוד וצעקנו. באהבה ובהסברה שקטה ניסינו להסביר ל”יושבי רוטשילד ושינקין” ולמקבלי ההחלטות את האיום. הבטחוני. הכלכלי. המדיני

 

באותם הימים גרתי בעיר רעננה. הוקמנו אוהל כתום שפעל 24 שעות והסביר את הסכנה. עשרות עצרות ופעולות, מאות בני נוער ערכי ומאמין שהתנדבו לכל משימה ואלפי סרטים כתומים ניסו לשדר את הסכנה.

 

באחד הימים הבאתי לאוהל פצמ”ר מגוש קטיף. “טיל נפל ברעננה” היתה ההודעה שיצאה לביפר של הכתבים עימם היינו בקשר. מיד הגיעו צלמים וכתבים וניסו להבין מדוע אנחנו מפחידים את הציבור. הם פשוט לא הצליחו להבין איך זה קשור לרעננה.

 

לשווא ניסינו גם להסביר את העלות הכלכלית. אף אחד לא באמת ידע מה תהיה העלות של הגירוש אך המספרים נעו בין חמישה לעשרים מילארד דולר. המציאות היכתה את כל התחזיות והעלות היתה הרבה יותר מכך. הערבויות וההבטחות האמריקאיות נשארו על הנייר. שערו בנפשכם מה היתה יכולה מדינת ישראל לעשות בעוד 25-30 מילארד דולר… מישהו אמר דיור בר השגה?

 

ובמישור המדיני. צעקנו, יללנו והתווכחנו שבריחה לא תביא שום תועלת מדינית. בריחה תתפרש בעולם כחולשה ועל חלשים פשוט צריך ללחוץ. אפילו רגע אחד של חסד לא קיבלנו. אף אחד לא זוכר שישראל הקריבה. להיפך, העולם עדיין רואה בנו כובשים בעזה!

כעת אין לנו ברירה אלא לומר “אמרנו לכם”. לא כדי להתקטנן ולא כדי לצאת צודקים.

 

הפעם אנחנו אומרים זאת פשוט כדי לחשוב על העתיד. הדיבורים המסוכנים על מדינה פלשתינית מרחיקים את השלום האמיתי מהאזור. המחשבה שתיכון מדינה איסלאמית עם דמוקרטיה בסגנון שוויצרי מעוררת גיחוך. אין מקום למדינה פלשתינית במערב הירדן!

 

הפעם אנחנו אומרים זאת כדי לעצור ולהזהיר מפני אותם הזויים שהביאו עלינו את אסון אוסלו וגרורותיו, את הגירוש מגוש קטיף והשלכותיו ואת חלום הבלהות של מדינה פלשתינית.

 

תחסכו לנו את המאמר הבא של “אמרנו לכם”.

 

נ.ב. לכל המגיבים “ומה הפתרון?” – הגיע הזמן שנפסיק לדאוג מה הפתרון לפלשתינים ונתחיל לענות “מה טוב לישראל”!.

 

הכותב הוא תושב פסגות ופעיל ליכוד במסגרת המטה הלאומי בליכוד



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב גלוי לראש הממשלה

אריק זיו ויזר

ז’בוטינסקי ובגין חקוקים באבן

אלי ורד חזן

הטור של שיף : מהעוולות של כחלון ועד לשמיר ולאדלשטיין

אמיתי שיף

בין אהוד אולמרט לנורית צור

אלי חזן

כזוהר הרקיע ”מאירים ומזהירים”

אלי חזן

בין הרועה לזאב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן