19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

לאחר 15 שנים יש בכיר בהתאחדות הסטודנטים מהליכוד !

לאחר שבלטו בהתאחדות הסטודנטים ישראל כץ צחי הנגבי, רוני מילוא ולפני 15 שנים וגילה , נקבע הישג מרשים לאביב איטח, חבר מועצת העיר רחובות (ליכוד) ,כאשר נבחר לנשיא התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.

בישיבת נשיאות התאחדות הסטודנטים הארצית שהתקיימה ביום חמישי במכללה למנהל בראשל”צ בחרו יושבי ראש אגודות הסטודנטים מכל רחבי הארץ את אביב איטח לנשיא ההתאחדות.

יושבי ראש האגודות מייצגים מעל ל300,000 סטודנטים וסטודנטיות מהאוניברסיטאות והמכללות בישראל.

איטח, על אף שכיהן כיו”ר אגודה ממוסד יחסית קטן וחדש כמו המרכז האקדמי פרס, הצליח בשנתיים האחרונות להוות חלק אינטגרלי מההנהגה הארצית כאשר הצליח להבחר וכיהן כנציג מכללות בועד המנהל, דירקטור ב”אלחון” החברה הכלכלית וחבר בועדת תקנון.

תוך 60 יום מהבחירה לנשיא, יציג איטח את תוכנית העבודה שלו וביחד עם צוות ההתאחדות יפעלו לחזק ולקדם את צרכי הסטודנטים והצעירים ביוזמות ממשלתיות, חיזוק המערך הסטודנטיאלי ברשויות המקומיות וייצוג כלל אוכלוסיות הסטודנטים בישראל.

איטח לאחר הבחירה:

“זהו רגע מכונן עבורי לאחר מסע ארוך שאליו יצאתי בשנתיים האחרונות, הכרתי חברים ושותפים מכל רחבי הארץ ולמדתי המון על ארגונים גדולים ועל ציבור הסטודנטים שקרוב לליבי.
אני מודה ליושבי ראש האגודות שהצביעו עבורי ומשוכנע שיחד עם יו”ר ההתאחדות רם שפע וסגניתו ענבר הוכברג נפעל למען כלל הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. ”

מהתאחדות הסטודנטים נמסר:

” אנו שמחים על בחירתו של מר אביב איטח לתפקיד רציני זה. אביב הוכיח בשנים האחרונות חריצות נדירה ורצון מתמיד לחזק את מעמדם של הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. אנו בטוחים כי מתוקף התפקיד הייצוגי כנשיא ידע להביא מיכולתיו ולהצעיד את הארגון לגבהים חדשים ומאחלים לו הצלחה גדולה בכך.”

איטח”(32) נשוי לנוי, עובד כעוזר ראש המועצה האזורית באר טוביה, דרור שור,
מכהן כחבר מועצת העיר רחובות ,יו”ר איגוד העסקים ברחובות
וסטודנט לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני במרכז האקדמי פרס



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

דבר יו”ר תא לביא לקראת הבחירות באוניברסיטה העברית מחר

אלי חזן

שבוע מודעות פוליטית באוניברסיטת תל-אביב -המטרה: הקמת תא “הליכוד” במעוז השמאל /מאת :עומרי אקוניס

אריק זיו ויזר

הדור הצעיר למען פולארד

אלי חזן

הראשונים לקיים פעילות שטח

Gilad Trugbild

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

אריק זיו ויזר

ממלכתיות – גם ברגעים מכריעים

אלי חזן
דילוג לתוכן