18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הועד המנהל של צעירי הליכוד נפגש עם חברי הכנסת הצעירים

לאחר ההסכמה עליה הגיעו צעירי הליכוד בבחירות ליו״ר מועצת הצעירים והוועד המנהל, כינס יו״ר צעירי הליכוד דוד שאין לראשונה את חברי הועד המנהל של צעירי הליכוד לישיבה שהתקיימה בכפר המכביה.

בישיבה נכחו החברים החדשים בועד המנהל: ח"כ מיקי זהר, ח"כ שרן השכל, ח"כ אורן חזן, אריאל מורלי, מושיקו פסל, זוהר נתן, מוטי אבנר, ליאור חיימוביץ ,אבי אסיאו ,משה ג'מוס ,אהרון כהן ,נילי פיטצ׳ון, משה פסל,אלירן גפסו, ערן שכטר ,אוריאל כוכב, ישראל שולינדר, אסף מגן, אלה קובלנץ, מוריה חלמיש, הדס גלילי , דודו ממן, יובל אלגד ודוד שאין כמו כן נכחו בפגישה שהייתה פתוחה לצעירי הליכוד: דור חרלפ, אריאל אילוז, ניר בן סימון ומשה שטרית ועוד.

בישיבה היה נוכח גם יו"ר מועצת הצעירים הנבחר מיכאל יצחקוב אותו ברכו שאין ושאר החברים. הישיבה התנהלה ברוח חיובית ובהסכמה והבנה מלאה בכל הנוגע לנושא מניעת הבחירות ובמחשבה משותפת ששמה דגש על אחדות והשכנת שלום, הלוא הן האבנים המנחות בקרב הצעירים והמפתח להצלחה ולתפקוד אפקטיבי. את הישיבה פתח יו"ר צעירי הליכוד, דוד שאין , שברך את המצטרפים החדשים והציג ציפייה לשיתוף פעולה שמטרתו העיקרית היא טובת הצעירים , טובת תנועת הליכוד וטובת מדינת ישראל .

את הכינוס לא אפיינו "חגיגות הנצחון" ועיקרו עסק בחשיבה משותפת ומעמיקה והבעת נכונות לטיפול רציני במצב המדיני הפוקד אותנו בימים אלו. נתנו את התייחסותם למצב גם חברי הכנסת מיקי זוהר, שרן השכל ואורן חזן. בישיבה עלו דעות מגוונות בכל הנוגע למצב הנוכחי ולההתנהלות אך המסקנה העיקרית והמשותפת היא הנכונות לסייע ולתרום לאחדות וליציבות בכל המתרחש במדינה. צעירי הליכוד שולחים ברכות והצלחה לועד המנהל ומקווים ומצפים לימים שקטים וטובים יותר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצעירים – דו"ח מצב 2012

אריק זיו ויזר

קלנר מכוון לנשיאות הצעירים

אלי חזן

צעירי הליכוד זוכרים את אלטלנה- "מלחמת אחים,לעולם לא ! "

אלי חזן

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

הצעירים הם חלק בלתי נפרד ממטה ההסברה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד דרוזים במפגש עם סגן השר איוב קרא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן