26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

כנס הליכוד בצפון:”הפריפריה בראש סדר העדיפויות”

השבוע נערך כנס רב משתתפים בביתם של קובי ואדית ורדי שבגבעת אבני.

אל הכנס הגיעו מכל רחבי הצפון ראשי וחברי מועצות, אנשי עסקים,חברי מרכז ליכוד ופעילים,שהתקבלו ע”י המארחים ברוב הדר ופאר.

בין המכובדים היו:השרה לימור לבנת , המשנה לראש הממשלה דן מרידור, וח”כ מרכז הקואליציה בוועדת הכספים ציון פיניאן.

 

את הערב הנחה, דוד זגורי יו”ר סניף הליכוד בטבריה, והמכובדים נאמו בפני הקהל ,שיתפו בפועלם ועשייתם הנכבדת בכנסת ישראל למען הפריפריה .

 

ח”כ ציון פיניאן:” כנציג הפריפריה אני שם לנגד עיני כל העת את האזרחים, שסבלו עד כה מממשלות שלא נתנו דעתם לחבלי ארץ אלו בגליל ובנגב והעדיפו להתמקד במרכז ובערים הגדולות. זו העת ואין אחרת, להמשיך ולקדם חוקים ברוח הממשלה הנוכחית,שהיא פורצת דרך וחברתית ממעלה ראשונה. אחת המטרות העומדות בראש סדר העדיפויות שלי, היא לאשר חלוקה הוגנת של הטבות המס, לתושבי הפריפריה. לעזור ולשפר את שכרם של התושבים.”

 

השרה לבנת:”הפריפריה היא בראש סדר העדיפויות, אנחנו צריכים לדחוף אותה קדימה” השרה סיפרה על לילה לבן שיערך בטבריה ב-14/7/11  ובישרה לכל הנוכחים שחרף החשש מביטול אפשרי של מרתון טבריה הוא יתקיים בשנה שתבוא עלינו לטובה כמיטב המסורת בתמיכה ועידוד של מחלקת התרבות והספורט בראשותה.

 

השר דן מרידור נשא דבריו וערך סקירה על סוגיות מדיניות ביטחוניות ובתוכם עניין החייל החטוף שליט כמו יתר הנואמים  הסכים כי יש לגבות את רוה”מ בפעולותיו כיוון שהוא  נושא בנטל האחריות לשלומם של כלל אזרחי מדינת ישראל.

 

ח”כ ציון פיניאן: “עם כל האהדה ותחושת האחריות כלפי משפחת שליט היקרה,צריך לנקוט משנה זהירות בעניין שליט, עמדתי תומכת בראש הממשלה זאת כדי שלא ישנה מה שגררו עסקאות כגון : טננבוים וג’יבריל, הווה אומר, הרג של עשרות אזרחים חפים מפשע.אני שולח לרוה”מ חיזוקים, שימשיך לעשות עבודה נהדרת למען אזרחי המדינה במסירות נפש וללא לאות”

 

ראש מועצה גליל תחתון מוטי דותן” אני יודע שזה ישמע לא פופולארי בימים אלה ,כשאר סוגיית שליט נידונה, אני מוכרח להביע את עמדתי שתומכת ברוה”מ ואינה בעד שחרור רבי מרצחים בסדר גודל הרה אסון כפי שדורש האויב “.

 

 

בקרב המשתתפים נרשמו תגובות תומכות לדברי המכובדים והם עודדו ופרגנו

ממשלה חברתית סיכמו, צריכה לדאוג קודם לציבור הפריפרי, אנחנו רואים את העשייה בתחומי הרווחה ,התחבורה והחינוך אנחנו כאן כדי לעודד המשך עשייה בכל תחום אצל נבחרנו המייצגים אותנו בכנסת.תמיד יש לאן לשאוף.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הועידה תתקיים בזמן. יוספו צירים לועידה

אריק זיו ויזר

אופיר אקוניס: “נשף המסכות יסתיים”

אריק זיו ויזר

קבוצת מתפקדים אידיאולוגית חדשה בליכוד: פורום ריבונות העם

דניאל נחמיה

מדד ליכודניק בגוגל

אריק זיו ויזר

דודו אמסלם מתמודד מטעם מחוז ירושלים

אריק זיו ויזר

השנה המתוקה בלב של גדי בשארי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן