26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

ים של דמעות

בקול חנוק מבכי סיפרה לי ביתי איריס על הירצחו בחברון של גל בנה של סמדר חברתה לעבודה. ידיעה זו על האסון הנורא שסחפה ברחש של עצב את העיר כולה על שכונותיה שבעיתות אלו חשים כולם כמשפחה.




אלפים גדשו למחרת ביום הלוויה את בית העלמין הצבאי המומים עצובים ומסרבים להאמין, שותפים לצער העמוק של המשפחה.

וגל בדרכו האחרונה מלווה בחבריו החיילים חובשי הכומתות הסגולות שעמדו במסדר כבוד אחרון לזכרו, דברי ההספד והפרידה שנאמרו על קברו כמו נגזרו מאישיותו של הבחור, התלמיד, החייל יפה התואר וטוב הלב שבחייו הקצרים סחף באישיותו הכובשת את חבריו לצה”ל,לקרבי!

ואני כמו כל האלפים שעמדו המומים ומקשיבים איבדנו את השליטה על עינינו הבוכיות אשר הזילו ים של דמעות על הילקחו כל כך מוקדם את בן המקום גל החייל של גבעתי ע”י בן הבלייעל הארור ההוא בחברון, גל בנם של סמדר ועובד הכואבים, בנה של העיר טירת הכרמל.

ואנחנו במקום להפיק לקחים ולחסל את המחבלים המפגעים בזמן המצוד בעת תפיסתם! אנו מביאים אותם לכלא הישראלי עם הזכויות והתנאים ללמוד תואר במשפטים ולהיכנס לרשימת השחרורים, לסבב הבא של שיחות “השלום” שלא יובילו לשום שלום לא עכשיו ולא בדור הבא!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בן גוריון ושכונת האולפנה

אלי חזן

נשיא כפול

אריק זיו ויזר

“ויירד מצריימה ויהי שם לגוי גדול” יש מה ללמוד מההיסטוריה

אלי חזן

הפעם : חייבים גישה אחרת כלפי החרדים

אביגדור הדר

על מה בעצם אנחנו נאבקים? וכמה מילים על גבורה וזכרון

אלי חזן

שתי מדינות לשני עמים?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן