40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

יו”ר הליכוד העולמי: השב”כ צריך לחקור את כל מנהיגי ערביי ישראל בחשד לקשרים עם ארגוני טרור ומדינות אוייב

ביום , ה – 13/11/08, התקיים מושב חבר הנאמנים ה – 2 של “הליכוד העולמי” אשר עמד בסימן 60 שנה למדינת ישראל.
במושב משתתפים עשרות פעילי ליכוד מרכזיים (חברי כנסת, ראשי סניפים ועוד…) וכן יהודים רבים מארה”ב, פרו, טורקיה, אוסטרליה, אנגליה, אורוגאוי, ארגנטינה ואוסטרליה. המושב המרכזי עסק ב”ערביי ישראל – אזרחים שווי זכויות או גייס חמישי?” וישתתפו בו ח”כ ישראל כ”ץ, דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי ויריב אופנהיימר, מזכ”ל שלום עכשיו. 
כ”ץ אמר בדבריו כי חייבים לייצר מנגנונים ולחוקק חוקים בכדי להבטיח שערביי ישראל לא ימצאו את הפרצות בחוק כהיותנו מדינה דמוקרטית בשביל לפגוע במדינה.
דני דנון, אשר מנהל מאבק בתקופה האחרונה כנגד המשך העברת הפנסיה לח”כ עזמי בשארה שקיים חשד שעסק במתן מידע לחזבאללה בעת מלחמת לבנון השניה, אמר כי הבעיה העיקרית שלנו היא מנהיגי ערביי ישראל: “מנהיגי ערביי ישראל פועלים תחת מטריות שונות לחתור כנגד מדינת ישראל ולפגוע בה. מחובתנו כיהודים אשר הקימו מדינה לאחר 2000 שנות גלות לשמור על ביטחוננו גם מאלה שמנסים להרוס מבתוכנו את המדינה”. עוד אוסיף דנון: “כאהייה חבר כנסת בעוד מספר חודשים אדאג כי השב”כ יחקור את הנהגת ערביי ישראל ואת קשריהם עם ארגוני הטרור ומדינות אוייב”.
דבריו של אופנהיימר, שעסקו בחובת המדינה הישראלית-הדמוקרטית להעניק זכויות לציבור הערבי הישראלי כחלק מהיותם שווים בן שווים בחברה הישראלית, הובילו לסערת רגשות אשר לוו בצעקות מקרב הקהל. בין השאר נשמע “תגור אתה באום אל פאחם”. דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי – אף נאלץ להרגיע את הקהל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חיים כץ – הראוי ביותר לראשות המרכז

אריק זיו ויזר

הנגבי מעוניין לעצור את הועדה המסדרת

אריק זיו ויזר

אלקין יוזם חוק נגד החרם על תוצרת יו”ש

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף חיפה

אריק זיו ויזר

ארדן שוב הפסיד

אלי חזן

המטה החרדי בליכוד עושה ציונות

אלי חזן
דילוג לתוכן