23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

יומן מלחמה (עפ"י המסתמן – אולי אחרון!!) /מאת:אלעד מרון

מוצאי שבת 18:30 – מסתמן כי בעוד שעות ספורות ישמע עם ישראל את ראש ממשלתו מכריז על הפסקת אש חד – צדדית (האם לא למדנו דבר??) !! לאחר הבריחה החד – צדדית מלבנון, הבריחה החד – צדדית מגוש קטיף, הסיוע ההומניטארי החד – צדדי ועוד ועוד חד – צדדיים למיניהם שוב אנו מתבשרים על החלטה חד – צדדית ישראלית. נראה כי ממשלת אולמרט – ליבני – ברק לא למדה דבר.
משפחת שליט.
המשפחה האצילית והמדהימה הזו נדרשת למסיבת עיתונאים כדי להסביר לממשלת ישראל את מה שברור לכל אזרח במדינה וברור בוודאי לכל חייל הנמצא כרגע בעזה. ההורים הצנועים והשקטים האלה יושבים בביתם ומנסים, במעין הצטדקות אישית, להסביר מדוע אין להסכים לאף מהלך (חד – צדדי, דו – צדדי, תלת – צדדי או השד יודע איזה "צדדי") ללא החזרת השבוי שלנו הביתה. לצורך השוואה בלבד – נזכר לרגע במשפחות גולדווסר ורגב, ובעיקר קרנית גולדווסר, ובמלחמה הכלל עולמית (הצודקת) להחזרת הבנים.
המלחמה והבחירות.
מסתמן כי בבחירות הקרובות, בעקבות המלחמה ובעיקר בעקבות הסיום המדיני העלוב (אם התחזית המדינית נכונה לשעה זו – 18:30) יגבירו את כוחות הימין ויחלישו את גוש השמאל מרכז. להבדיל מראש ממשלה כושל ושרת חוץ חסרת יכולות ממשיות, לנו יש את יובל שטייניץ, מר ביטחון, שצרח בכל כוחו בעת הבריחה מגוש קטיף שהזנחת ציר פילדלפי תביא לנו ממטרי קאסמים עד אשדוד וב"ש. ממשלת הכישלון לגלגה על דבריו וקראה לו "אדם הזוי". יש לנו גם את בוגי יעלון, רמטכ"ל שסיים תפקידו עקב התנגדותו לגירוש הגדול. ואין לשכוח את המיועד לראשות הממשלה, בנימין נתניהו, שהיה הראשון לדבר על מדינת "חמאסתן", דבר שהפך לבדיחה ששיאה הציניות המתמשכת בתוכנית "ארץ נהדרת".
רצוי ומומלץ להבהיר לציבור שממשלת הליכוד (והימין) לא תאפשר אפילו ירי קאסם אחד בודד לעבר ישראל. ההסכם החד צדדי יוציא, אולי, את צה"ל מעזה אך בוודאי שלא יפסיק את הירי לעבר הדרום.
השלום עם ירדן.
מאז חתימת הסכם השלום עם ירדן, ב-26 באוקטובר 1994, שנחתם במעבר הגבול שליד אילת, חששתי מהיום בו חוסיין, מלך ירדן, יעבור ל"עולם שכולו טוב" ואנו נשאר עם יורשו.
חיזוק לחששותיי קבלתי בכתבה בערוץ הראשון ביום שישי כשתושבים ירדנים הבטיחו מול מצלמת הערוץ "חתמנו איתכם על הסכם שלום, אבל זה רק בינתיים. זה לא שלום אמיתי. בעתיד נחסל את כל היהודים, נהרוג את כולכם!"
זו, בעצם, דעתו של הירדני ברחוב.
מזכר ההבנות הישראלי – אמריקאי.
ישראל וארה"ב חתמו ביום שישי על מזכר הבנות למניעת ההברחות לרצועת עזה. מי החותמות? בשם ישראל – שרת החוץ השב-10 בפברואר (בע"ה) הולכת לאופוזיציה למשך ארבע השנים הבאות, ובשם ארה"ב – שרת החוץ שבמשך כל כהונתה, בכל ביקור בארץ שילמנו מחיר בחיי אזרחים שלנו, וגם היא בעוד יומיים תפנה ללשכת התעסוקה האמריקאית לחפש עבודה.
המציאות לא הפריע ל"מיסיס קלין" לצאת בטיסה במחלקה הראשונה, ע"ח משלם המיסים" לחתום הסכם של "לשעברים" שאין לו כל ערך ותוקף.
ד"ר אבו אל – עייש.
סמי פלאטו שרון טוען, בכל אחת מתוכניותיו ביום שישי ברדיו 100FM, שאנו מדינה של "מטורפים". הוא צודק!!
מדינה שבמשך שמונה שנים הזניחה את תושבי הדרום, מאפשרת לרופא עזתי, בזכות קשרים עם כתב טלביזיה (שלומי אלדר) ושדר רדיו (גבי גזית) להתפנות לישראל עם ילדיו הפצועים כדי שפה, בבית חולים ישראלי, יערוך מסיבת עיתונאים ויכנה את חיילינו "פושעי מלחמה". עפ"י ה"דוקטור הנכבד", מחבלי החמאס הם צדיקי הדור. הטילים שנורו במשך שמונה שנים לדרום הארץ היו מלאים בשוקולד וסוכריות. הם הצדיקים!! אנחנו – פושעי מלחמה!! אנחנו, המשוגעים, אשמים!! אנחנו המאפשרים לאנשים כמו שלומי אלדר, גבי גזית וגדעון לוי מעיתון הארץ לאפשר לאויב ולמדינות ערב לטעון בשצף – קצף שאנו "פושעי מלחמה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בני בגין והתעויוט

אלי חזן

נתניהו קול דמי ילדנו זועקים אליך מין האדמה – עד מתי ????

אלי חזן

מבט פוליטי מבית לחם הגלילית

אריק זיו ויזר

הלאה מהפכה צרכנית!!! תחי ההפיכה החברתית!!!

אריק זיו ויזר

לחלק את העושר

אריק זיו ויזר

השאלה שעליו לשאול עצמו היום כל אזרח מדינת ישראל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן