19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

השר ארדן: אם יהיה פרטנר, יש להקים מדינה פלסטינית

בתכנית “המטה”, באתר “נענע10”, התראיין שר התקשורת והגנת העורף, גלעד ארדן והצהיר כי הוא – כחלק מהממשלה הנוכחית – מקבל את עיקרון שתי מדינות לשני עמים.

שר התקשורת והגנת העורף, גלעד ארדן, התראיין אמש לתכנית “המטה” באתר “נענע10” ושידר מסר מפויס עד מאוד לרשות הפלסטינית.
ארדן הודה שבעבר אמר “דברים לא כל כך חכמים” (בהתייחס לאמירה שלו מלפני שנה, שבה הצהיר על התנגדותו למדינה פלסטינית). הוא הוסיף כי “עלינו כממשלה להושיט יד לשלום. להגיד ולהתכוון לכך שאנו מוכנים לפתוח ממו”מ לשלום בכל רגע נתון ושאפשר לשים על השולחן כל עמדה”. לדבריו: “מי שמתנגד לפיתרון של מדינה פלסטינית עוד לםני המו”מ, מחבל ביחסי החוץ של ישראל”.

“לא הגענו לפוליטיקה, אני וראש הממשלה, כדי להקים מדינה פלסטינית”, אמר ארדן. “אף יש אינטרסים של ביטחון המדינה ויחסים בינלאומיים. מי שיושב בממשלתו של נתניהו, שמצהיר במפורש ובכל הזדמנות שהוא בעד פיתרון של שתי מדינות לשני עמים, ואחר כך טוען אחרת, הוא מיתמם”.

עוד הוסיף ארדן, כי “אם יימצא פרטנר פלסטיני, שנאבק בטרור ומחנך אחרת את הדור הפלסטיני, אני אקבל את עיקרון שתי המדינות לשני עמים”.

 

על הבחירות באיראן, אמר ארדן, כי “זה לא משנה מי נבחר. באיראן יש שליט אחד והוא מחליט”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אביבה חזן הפכה להיות מוקד ליכודי

אלי חזן

לוין בבית המכפלה בחברון : “הבית יאוכלס, לא יעזור למערכת המשפט”

אלי חזן

עכשיו זה רשמי : אריאל קלנר יתמודד במחוז חיפה

אריק זיו ויזר

האומה – גיליון חגיגי לשנת היובל

אלי חזן

ברכת ד”ר עמנואל נבון לחג הפסח

אריק זיו ויזר

צוות חברי מרכז – מגזר לא יהודי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן