32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

אדלשטיין ודנון : החלטת האיחוד לגבי מודיעין – מגוחכת

השר והח"כ שמים ללעג ולקלס את החלטת האיחוד האירופאי להחשיב את מודיעין כהתנחלות 

 

שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין על הודעת דובר האיחוד האירופאי להכליל את העיר מודיעין ברשימת הישובים שנמצאים בשטחים: ״אם מודיעין אינה חלק מישראל אזי האיחוד האירופאי אינו חלק מהמציאות! מסתבר שמבחינת האיחוד ת״א ואיתמר, מודיעין ובית-אל נמצאות כולן בשטח לא לגיטימי. מי שמחרים – סופו שיחרימו אותו. אני מקווה שהאיחוד יפשפש בתפישותיו ובהתנהלותו ויפסיק פעם אחת ולתמיד לכרסם בריבונותה של ישראל״.

ואילו יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח"כ דני דנון, התבטא בחריפות נגד אמירתו של האיחוד האירופי בנוגע למעמדה של העיר מודיעין והגדרתה כעיר מחוץ לשטח ישראל: "נראה שרוח אנטי ישראלית מנשבת באיחוד האירופי. מעמדה של העיר מודיעין זהה למעמדה של תל אביב והגדרות מנוגדות למציאות כפי שהוצגו על ידי האיחוד האירופי מעידות על בורות מחד וערכים אנטי ישראלים מאידך", אמר דנון.

בהמשך להתבטאות המבישה של האיחוד, פנה דנון לשר החוץ, אביגדור ליברמן, וליו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, בדרישה שיבטלו את הביקורים הקרובים של נציגי האיחוד האירופי בישראל, עד לביטול הקביעה השקרית: "עלינו להבהיר לאיחוד האירופי ולעולם כולו שכל מי שיקרא תיגר על הלגיטימיות של שטחי מדינת ישראל יזכה ליחס דומה ומעמדו הדיפלומטי יינזק משמעותית. כפי שמנצ'סטר היא עיר באנגליה ומרסיי היא עיר בצרפת, כך מודיעין היא עיר לגיטימית ומרכזית במדינת ישראל", אמר דנון בפנייתו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו החליט : פריימריז לראשות התנועה ב – 31 בינואר

אריק זיו ויזר

ראש מטה חדש לשר ארדן : אלון רוטשילד

אריק זיו ויזר

ישראל כץ יעביר 250 מיליון שקל למגזר הערבי

אריק זיו ויזר

נמזער ההשלכות הכלכליות של ההקפאה

אריק זיו ויזר

קרא למזכיר הממשלה: אשרר הקמת כפר דרוזי חדש

אריק זיו ויזר

כץ ושמחי ישיקו דרך נוספת למניעת תאונות דרכים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן