34.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

זוגות מבני אותו המין : תחילת המהפכה ?

לא פחות ממהפכה בהתהוות אך הדרך עוד ארוכה להשלמתה. החלטת ועדת השרים לחקיקה כך מפריכה את הטענה שהליכוד זז ימינה בכל היבט


ועדת השרים לענייני החקיקה החליטה היום לקבל את הערר שהגישו שר האוצר –יאיר לפיד-  ושרת המשפטים – ציפי לבני – ובדיון המחודש היא החליטה לחייב את הקואליציה לתמוך בחוק לפיו זוגות מבני אותו המין יזכו לנקודות זיכוי עבור ילדיהם, בדומה לזוגות הטרוסקסואליים. יש להזכיר כי שרת התרבות והספורט, לימור לבנת (הליכוד), הגישה אף היא ערר דומה. הצעת החוק הפרטית הוגשה על ידי ח”כ עדי קול מיש עתיד.

 

זוהי לא פחות ממיני מהפכה בשני היבטים לפחות :

א.      לראשונה, המדינה מכירה בזכויות כלשהן של בני זוג מאותו המין. וחשוב להדגיש : עד חקיקת החוק בשלמותו הדרך ארוכה. ברגעים אלו ממש בודקים ב”בית היהודי” האם יש להם הסמכות להשתמש בהטלת וטו הנובע מההסכמים הקואליציוניים. יש להניח שלא מעט מחברי הכנסת של הסיעה היו מרוצים הרבה יותר אם קולם לא היה נשמע משום שלמעשה הם בעד ההצעה וזאת על אף

ב.       כל שרי הליכוד, ללא יוצא מן הכלל, הצביעו בעד ההצעה והצבעתם משקפת את השינוי המהותי שעברה המפלגה בשנים האחרונות כלפי קהילת הלהט”ב. מה שנראה דמיוני אך לפני זמן קצר הפך למציאות קיימת.

מקבוצת גאווה בליכודנמסר:

“תמיכת כל שרי הליכוד בהצעת החוק שנועדה להשוות את נקודות הזיכוי שניתנות להורים להט”בים לאלו שניתנות להורים הטרוסקסואלים מעוגנת בתפיסה הליברלית של תנועת הליכוד ומהווה מקור לגאווה בנבחרינו.  אנו רוצים להודות לשרה לימור לבנת על הגשת הערר על החלטת ועדת השרים הקודמת ממנה נעדרו שרי הליכוד עקב השתתפותם בלווית דב לאוטמן ז”ל, ולשר גדעון סער, לשר גלעד ארדן ולשר יובל שטייניץ אשר תמכו בהצעה. כמו כן, תודתנו נתונה לח”כ מירי רגב אשר חתומה על הצעת החוק, אותה יזמה ח”כ עדי קול.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מכתב לראש הממשלה מיחזקאל יגנה

אריק זיו ויזר

“הציונות הדתית הפך למנוע רב עוצמה בכל תחומי החיים בישראל”

אריק זיו ויזר

יום הולדת לשר מיקי איתן – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ארדן: עזה תחילה

אריק זיו ויזר

טורקיה : נייט

אריק זיו ויזר

ביקור שר התחבורה בעפולה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן