26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

הרמת כוסית לראש השנה תשע"א בסניף הליכוד בכרמיאל

השבוע ביקרו השר בני בגין ואיוב קרא בסניף הליכוד המחודש בכרמיאל לרגל ראש השנה

עשרות פעילי ליכוד מרכזיים מכרמיאל והסביבה השתתפו במפגש בסניף המחודש, הפעם הכנס היה במסגרת  ביקורו של השר בני בגין. השר בני בגין הוא חבר "בפורום השביעייה" אשר למעשה מגבשת את מדיניות הממשלה בשיתוף עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולכן עמדתו חשובה במיוחד בימים אילו בהם שוהה ראש הממשלה בוושינגטון. השר כידוע נתפס כבר שנים כאידיאולוג רב עוצמה בתנועה..
את הערב  הנחה אבי פלדמן יו"ר מטה הליכוד בכרמיאל כאשר בשולחן יושבים בנוסף לבני בגין ואיוב קרא גם רמי בניון חבר מרכז הליכוד מכרמיאל, אבי דמתי מנהל המטה בכרמיאל ראש מועצת בית ג'אן ביאן קבלן ונביה נבואני מלשכת סגן השר איוב קרא.

יו"ר מטה הליכוד בכרמיאל אבי פלדמן הזכיר בדבריו את גלעד שליט ובתקווה כי יחזור בקרוב לחיק משפחתו. כמו כן הודה אבי פלדמן למנכ"ל הליכוד מר גדי אריאלי על הסיוע והתמיכה בקיום סניף הליכוד האזורי בכרמיאל. אבי פלדמן וסגן השר איוב קרא סיכמו על תכנית אופרטיבית כי הסניף ישמש באופן שוטף גם את הפעילויות של חברי הליכוד מהסביבה.
השר בני בגין נאם הרצאה בנושא שרשי הסכסוך הישראלי פלשתינאי. "מדינת ישראל שהוקמה ע"י התנועה הציונית היא מדינת הלאום של העם היהודי. במדינת לאום זו של העם היהודי יש מקום נרחב ללאומים שונים תוך שוויון זכויות מלא. ולמרות 62 שנות קיומה של המדינה ולאחר שני הסכמי שלום אנו עדיין נתקלים בסירוב עיקש של הפלשתינאים בהכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי. הערבים טוענים בעקשנות כי היהדות היא דת ולא לאום ולכן אין צידוק בהקמת מדינה ריבונית לעם היהודי. ואכן בתקנון הפתח עדיין מצוין שהיעד של הפתח הוא שחרור פלשתין ע"י חיסול הישות הציונות. שורש הסכסוך איננו טריטוריאלי אלא מהותי הרבה יותר".
לכן קץ הסכסוך חייב להיות בהסכמה להקמת מדינה ללאום היהודי.
השר בגין ציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מבין את חשיבות הנושא והוא בוודאי ישמור על האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל והם אינם מתמצים רק בדרישות ביטחוניות. החשיבות של הר הבית, מערת המכפלה בית אל ועוד איננה ביטחונית אלא לאומית.
לגבי נושא הבנייה ביהודה ושומרון ציין בני בגין כי בהתאם להחלטת הממשלה הקפאת הבנייה תסתיים בחג הסוכות הקרוב.

 
בתמונה
מימין לשמאל – רמי בניון חבר מרכז הליכוד, אבי פלדמן (עומד) יו"ר מטה הליכוד בכרמיאל, השר בני בגין, סגן השר איוב קרא ומנהל מטה הליכוד אבי דמתי (עומד).



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ימי הבראשית של הסתדרות העובדים הלאומית

בונים 50 ביקיר

אריק זיו ויזר

כנס בנתניה ביום שלישי הקרוב

אריק זיו ויזר

הגם גלילאו בירוקים?

אריק זיו ויזר

תומכים בחיילי צה"ל בנעלין!

אריק זיו ויזר

מפעל מיחזור הצמיגים הגדול בישראל נחנך היום בצפון השומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן