29.2 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הרמת כוסית בסימן אוחנה ובהשתתפות כבוד של השר פלד

מאות משתתפים בהרמת הכוסית של חבר מועצת העיר שוקי אוחנה בהשתתפות השר יוסי פלד

יו”ר סיעת הליכוד  בצפת שוקי אוחנה קיים הרמת כוסית שהפכה למסורת מזה 4 שנים בהם מעורב אוחנה פוליטית. את האירוע כיבד בהשתתפותו השר יוסי פלד שנשא דברים ושיבח את פעילותו של אוחנה בתחום המקומי והארצי שכן הגיעו מספר חברי פורום גליל גולן מהכפרים הסובבים את צפת להצביע אמון מוחלט בפעילותו.

 

מבחינת התושבים שהגיעו להרמת הכוסית יכול אוחנה להיות מעודד מאוד שכן היה ניתן לראות נוכחות גדולה של המגזר הרוסי, צעירי היישוב, אנשי ליכוד ומכלל האוכלוסיות בצפת.

 

אוחנה בירך את הנוכחים ולאחר מכן סקר את פעילותו הפוליטית. על חוסר ההתקדמות של העיר אמר אוחנה: “לצערי צפת דורכת במקום. לא רואים שום דבר שזז כאן בשלוש השנים בהם שוחט מתפקד כראש העיר מלבד סיסמאות. מצב החינוך קשה ונתוני הבגרות מעידים זאת, אין תיירות, הצעירים ממשיכים לעזוב, אין תעסוקה והספורט התפורר ונהפך לחובבני. העיר זקוקה לחריש עמוק”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר הפנים, מאיר שטרית, חתם על צו המורה על צמצום מספר חברי המועצה ברשויות מקומיות

אריק זיו ויזר

נלחמים בריחות הרעים ברעננה

אריק זיו ויזר

ברעננה שוקדים על זכרו של גנדי

אלי חזן

הקמחא דפסחא הגדולה של רעננה

אריק זיו ויזר

מזכרת בתיה : גיא לייכטר שובץ במקום החמישי הריאלי ברשימתו של מאיר דהן

אלי חזן

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן
דילוג לתוכן