26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

הרמליפקין בשירות החוץ של הליכוד

דוידי הרמלין ויהונתן ליפקין מחברים את צעירי אירופה לארץ

מייד לאחר יום ירושלים נחתה בארץ חלקה העיקרי של משלחת של 34 צעירים מגרמניה ו – 1 מאסטוניה שבאו לארץ במסגרת פעילותם הציבורית והתארחו בארץ בעידודה של ידידת ישראל הקנצלרית אנגלה מרקל.

 

דוידי הרמלין ויהונתן ליפקין שייקראו מעתה בליכודניק "הרמליפקין" (ותודה לעורך האתר אלי חזן על ההברקה) קיימו מאמצים אדירים בשנים האחרונות על מנת להחזיר את הליכוד לשורות ארגון "הצעירים הדמוקרטיים האירופאיים".

 

במסגרת זאת, הם התארחו בחו"ל כאשר הם נוטלים עימם צעירים אחרים מהליכוד ולאחר שהליכוד הוצא מהארגון הוא הוחזר לשםהודות למאמצי השניים.

 

מכל מקום, חלק ממשלחת הצעירים הגרמניים נחתו בארץ היישר ליום ירושלים והתארחו ביום זה אצל תא "לביא" באוניברסיטה העברית בראשות אריאל מורלי. המשלחת המלאה קיימה סיור מקיף בארץ ישראל, נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואין ספק כי המשך פעילות שכזאת תסייע במרחב ההסברה של ישראל בעולם.  

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמץ דיפלומט עתידי

אריק זיו ויזר

לימור גאווה לבנת

אלי חזן

לביא גלעד בר אילן לשר הפנים : "בטל המאגר הביומטרי"

אלי חזן

נאה דורש ראוי שיקיים

אריק זיו ויזר

קינן עדיף על שאין

אלי חזן

עומרי אקוניס למתמודדים: תתחייבו להישאר בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן