13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

חיילים משוחררים יהיו זכאים למילגת לימודים בשנה הבאה

כך על פי הצעת חוק שמקדמת סגנית השר גמליאל

משנת הלימודים הבאה יכלו חיילים משוחררים או מי ששירת בשירות הלאומי ללמוד בחינם באחד מהמוסדות להשכלה גבוה בנגב ובגליל וביהודה ובשומרון. עפ"י הצעת החוק של סגנית השר גילה גמליאל תינתן ההטבה בשנת הלימודים תשע"א.
בישיבת הממשלה מאתמול   הוחלט להטיל על צוות בראשות שר המשפטים הפרופ' יעקב נאמן, ובהשתתפות שר האוצר ד"ר יובל שטיימץ, שר הביטחון אהוד ברק, השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, שר החינוך גדעון סער  ויוזמת ההצעה סגנית השר גילה גמליאל ומנכ"ל משרד ראש הממשלה אילן גבאי  לבחון את האפשרות לגבש הצעה להחלטת ממשלה אשר תיישם את ההטבות במימון לימודים אקדמאים לחיילים משוחררים.וזאת במקום עיגון ההטבות במסגרת חוק.
כזכור החליטה הממשלה בספטמבר 2009 כי החל משנת הלימודים התשע"א תוענק מילגת שכר לימוד בגין שנת הלימוד האקדמאית הראשונה לתואר ראשון – החלטת הממשלה מספטמבר 2009 קובעת כי ההטבה תינתן (באזורי הסיוע שהוגדרו בהחלטת הממשלה) לחיילים משוחררים ולמי ששירת בשירות לאומי או אזרחי. כאמור הצוות שהוקם היום יגיש לממשלה תוך שבועיים הצעה בעניין זה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו: "התיאום של משרדי הממשלה ופיקוד העורף קריטי לניצחון על הטרור"

אלי חזן

הממשלה אישרה פה אחד את הרב ליפשיץ למנהל מינהל חינוך דתי

אריק זיו ויזר

סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס: "מוזיאון גוש קטיף צריך להיות חלק מרשימת אתרי החובה של תלמידי ישראל"

אריק זיו ויזר

פנייה לכחלון : הצל את ערוץ 10 על ידי פריסת חובו

אלי חזן

"אנחנו חברה שעדיין נאבקת על עצמאותה"

אריק זיו ויזר

סער : "ירושלים לא תחולק לעולם"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן