26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הרווח של הליכוד

טובי אנשי הליכוד אינם נמצאים דווקא בכנסת, אלא מפוזרים ברחבי הארץ, מרביתם ברשויות המקומיות.
אחד מהטובים והמשובחים שבהם מכהן בצניעות כממלא מקום ראש העיר רמת גן, אך פועלו עשה לו שם למרחוק.
משה רווח הוא כיום מהכוחות העולים והמבטיחים בליכוד. בסניף מסוכסך ומפולג בעיר הגנים, הצליח רווח ליצור אווירת אחדות ייחודית, זאת במנהיגות תקיפה מצד אחד אך אנושית ולבבית מצד שני.
אך את עיקר פועלו רושם רווח בתחום המוניציפלי: לשכתו בעירייה היא אחד מהפלאים בשלטון המקומי. מעטים המקרים בהם ממלא מקום ראש העיר הוא נכס לראש העיר.
אין מחסום או חומה בין ממלא מקום ראש העיר לאחרון התושבים. הם נכנסים למשרדו אחד אחרי השני וצובאים על הכניסה. הוא תמיד יראה את כולם, ישמע את בעיותיהם ויעניק פתרונות יצירתיים.
לא רק מילים כי אם גם מעשים. לצידו מנהלת הלשכה הנאמנה שלי בן גור המוודאת שכל בקשת תושב תטופל במהירות האפשרית, כדת וכדין. אנשים סקפטיים שלא האמינו במערכת במוניציפלית ובנגישות של נבחריה, אימצו לליבם בחום את משה רווח ונשבעים ללכת אחריו לכל מקום.
ומה יפה אצל רווח האצילי? אותו לא מעניינים תפקידים, תארים או כבוד. מבחינתו, כל יום בו הוא משרת את הציבור נטו, ללא משוא פנים או אינטרס, הוא המטרה, הוא היעד.
משה רווח, תראו ותלמדו!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פצצת האתיקה של נחום ברנע

אריק זיו ויזר

כבר לא משחק על בטוח

אלי חזן

כצ'לה, תתפכח!

אריק זיו ויזר

שוב אונסק"ו

אביגדור הדר

הכרזה על אתרי מורשת – זכות לאומית ויהודית

בואו לבקר בכנסת. הציונים של עובד קראוס

אלי חזן
דילוג לתוכן