11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ד"ר גבי אביטל

הנבואה האמיתית של 1984

ד"ר גבי אביטל מטיח את האמת בפנים לד"ר יריב בן אליעזר. 1984 – גרסת השמאל הישראלי נחשפת

 

איך שגלגל מסתובב. עד לאחרונה מורגלים היינו לשמוע את טענותיהם של אנשי ימין על אפליה מובהקת באמצעי התקשורת השונים. לצורך העניין גם תוכניות סאטירה נחשבות במה שכזו. "מדינת משטרה" נשמעה בדרך כלל מהצד המתנחלי דווקא ולא מצד אנרכיסטים בבילעין או "בכיכר התחריר הישראלית". 

בתדרוך לקראת תהלוכות המחאה נשמעו מסרים הדומים להפליא לאלה אשר שמעתי בתקופת ההתנתקות מגוש קטיף. איך לשתוק מול שופט ואיך למשוך תשומת לב תקשורתית. עד אשר בא מאמרו המעניין של ד"ר יריב בן אליעזר, חוקר תקשורת ועוסק בה כל היום, והחזיר עטרה ליושנה.  ד"ר בן-אליעזר מרבה בשבחו של הספר "1984" ומנסה להקיש ממנו אל תקופת המחאות האקטיביות שאינן אלא רצון למהפכה. ההקבלה ממש לא במקומה. נסביר. 

שנה לפני מותו של חוזה מדינת היהודים הרצל, נולד הסופר האנגלי, אריק בלייר, הוא ג'ורג' אורוול. שנה אחרי הקמתה של המדינה, הלך לעולמו. אורוול תקף את המשטרים הדיקטטוריים, למרות היותו סוציאליסט. איש הגון היה. בספרו "1984" מוצגים מונחים המדמים להפליא את הלך הרוח והמחשבה במדינת החושבים נכון. 

"חבר המפלגה חי משעת לידתו ועד מותו תחת עינה הפקוחה של משטרת המחשבות. אפילו בשעה שהוא שרוי לבדו..". האמת היא שכולנו חברי מפלגה על כורחנו. מול אמצעי תקשורת אתה יכול בקלות להימצא לבד. 
 לו היה מבקר בארץ ישראל חוקר מדעי המדינה או איש תקשורת מובהק היה מזהה די בקלות שמשטרת המחשבות הישראלית מצפה לך ולי בכל פינה. 

אילפו אותנו על-פי "שיחדש"

כמות האקטואליה הנשפכת מעל כל במה מבהילה ברגע שהיא מוצגת. אם התעוררת, נניח מעט לפני שש בבוקר, הנך מותקף בכותרות העיתון החושב, העיתון של כולם, בידיעות ראשונות ואחרונות. אם איכשהו הצלחת להימלט מכותרות הבוקר, יומן הרדיו יאגוף אותך שעתיים שלמות. 

המהדורה המרכזית של גל"צ תקלוט אותך בטרם תפסת תנומה קלה. כל רבע שעה עדכון חדשות, וכל מחצית השעה "מבזק" באורך חדשות צהריים. ההמשך ידוע, הכל דיבורים, אורח לשעה, שידורי חדשות טלויזיוניים, אין מנוחה. כמעט כל המגישים, העורכים, והאורחים בתוכניות אקטואליה מרכזיות וגם שוליות, הינם מהצד שד"ר בן-אליעזר חושב שהוא לפתע מקופח. 

 

להמשך המאמר מאתר NRG לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איראן – שטף פרסומי מנע

אלי חזן

אמת מטרידה/ ד"ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

גל"ץ – הרדיו של מרץ/ ד"ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

מצעד הבדלנים/ ד"ר גבי אביטל

אריק זיו ויזר

שינוי מוסרי – והמשך ההרתעה

אלי חזן

הנביאים מעיתון 'הארץ'

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן