29.2 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
כללי

הלן מזוז מונתה היום למשנה לראש עיריית רעננה

ראש עיריית רעננה חיים ברוידה מינה היום (ה׳) את הלן מזוז למשנה לראש העיר ולמחזיקת תיק מנהל קהילה וקליטת עלייה. מזוז היא פעילה בסיעה הדתית המאוחדת בעיר רעננה וחברת הליכוד. היא יזמת חברתית ובעברה הקימה פורום בשם “אהבת חינם” שנועד לגשר בין חרדים לחילונים והתנדבה בארגון ״עושים סוף לסמים ולאלימות״. בעיקר פעילותה ניהלה שדולה שפועלת לקידום קליטת עולים חדשים בארץ בשיתוף פעולה עם יהדות הארץ והתפוצות, בשימת דגש על הצורך לשלב את העולים הללו בחברה ובעולם התעסוקה, לאור האתגרים המנטליים שאיתם הם מתמודדים.

הלן מזוז עשתה היסטוריה ומשמשת דוגמה מרכזית לקידום המעמד הנשי בחברה החרדית. התפקיד שלה כחברת המועצה החרדית הראשונה שנבחרה בישראל הוא פורץ דרך לאור ההתנגדות של הרבנים, בשבירת המסגרות המסורתיות. בכך היא פתחה את הדרך לנשים חרדיות רבות שהיום יש להן הזדמנות לשמש בתפקידים ציבוריים.

 כגורם האחראי על העלייה והקליטה בעיר, הלן מזוז יכולה כעת להגשים את חזונה לעיר על ידי השימוש בניסיון עשיר שלה בשיתופי פעולה עם גורמים רבים, כולל ההסתדרות הציונית העולמית, משרד העלייה והקליטה, והסוכנות היהודית. חשיבותה של הלן מזוז מתגברת במיוחד בתקופה הנוכחית, בעקבות גל האנטישמיות שהתפשט בעקבות האירועים בשביעי באוקטובר.  צפוי שגילויי השנאה שנשמעו לאחריו יביאו לגל עלייה שידרוש מהרשויות המקומיות להערך מראש. בשיתוף פעולה עם הלן, ניתן לקדם את העלייה וליצור תשתית חברתית שתאפשר את שילובם של העולים החדשים בחברה.

בנוסף, תפקידה חשוב גם בשמירה על הצביון היהודי בעיר רעננה, תוך הקפדה על חיזוק הסולידריות בין שכבות האוכלוסייה השונות בעיר, ובתמיכה בשמירה על הסטטוס קוו בעיר, כגורם המקדם חיים משותפים וכבוד הדדי בין הדתיים והחילונים בעיר. זאת על רקע נסיונות הסיעות החילוניות להוביל יישום של תחבורה ציבורית בשבת ופתיחת חנויות ברחוב אחוזה המרכזי.

על אף גילה הצעיר (37), היא אם ל-8 ילדים ונשואה לג׳וליאן. ישראלי עולה חדש מצרפת שמעידה שבעקבות הכרותה איתו נחשפה לראשונה לאתגרים שאיתם העולים מתמודדים ולרבות אתגרי השפה. בוגרת תואר ראשון במשפטים ובממשל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שולי מועלם: מחוייבת לימין בליכוד

מערכת ליכודניק

סוף לקרקס האבסורד

עינר אביב

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בקרית עקרון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

תמיכה רוחבית בימין בביטול יציאת המשלחת

רועי אזולאי

זוכרים – 19 שנה לרצח רחבעם (“גנדי”) זאבי ז”ל

דניאל נחמיה ותומר רוזנטל

בחזרה ל – 73′ – פרק שני : כיצד חוסל הדור הצעיר בתנועה

אלי חזן
דילוג לתוכן