19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

“הבעיה האמיתית של יוקר הדיור היא יאיר לפיד”

כך אמר אתמול שר הביטחון, משה בוגי יעלון, בראיון אישי באולפן “פוליטיקה” בערוץ 1. על עמוס ידלין: “כולם היו בניי, וגם הוא”


 

שר הביטחון בממשלת ישראל,משה בוגי יעלון,שב אמש מביקור בהודו היישר לראיון אישי באולפן “פוליטיקה” בערוץ הראשון בהנחייתו של עודד שחר. שר הביטחון משה בוגי יעלון נשאל בנושא הממשלה הבאה שתוקם והיה ברור וחד: “אם לא תהיה יציבות שלטונית אנו נלך לבחירות מהר מאוד ולכן יש צורך בהקמת ממשלה שתוכל למשול ולעבוד בשיתוף פעולה. רק ממשלה שתמשול תוכל להוציא את ימיה וכל ממשלה אחרת תביא במהרה לבחירות כלליות”. באשר לפרשיית “מעון ראש הממשלה” אמר השר יעלון: “שבתי זה עתה מביקור בהודו, שלצערי לא סוקר בתקשורת הישראלית, שבוחרת לעסוק בזוטות ולא בנושאים חשובים של ערב בחירות לכנסת ה-20. איני מכיר את הנפשות הפועלות בדו”ח מבקר המדינה בעניין “מעון ראש הממשלה” אבל אני כן יודע להגיד שאלה זוטות שאינן רציניות. הייתי מעדיף שהתקשורת תעסוק בנושאים החשובים באמת לאזרחי ישראל”.


בנושא דו”ח מבקר המדינה בנושא “יוקר הדיור”, שאמור להתפרסם ביום ד’ בשעה 6 בערב על ידי המבקר, יוסף שפירא אמר השר יעלון :” הנושא הזה יוקר הדיור מוכר לי היטב גם ממשפחתי. אני יודע שללא סיוע של הורים לא ניתן להגיע לדירה. זה נהיר וברור לי היטב. אני חייב לומר שמי שעשה שגיאות רבות בתחום הוא שר האוצר היוצא,יאיר לפיד, שהציע הצעה מוזרה כמו “חוק מע”מ 0”, חוק שאף אחד מבכירי הכלכלנים במדינת ישראל לא תמך בו, כולל בכירים במשרד האוצר. יאיר לפיד היה זה שתקע את ההצעות שלי להפרטת תע”ש, כך שבשטחה הענק יוקמו עשרות אלפי יחידות דיור.


שר האוצר הקודם, יאיר לפיד,מנע את העתקת בסיסי צה”ל לנגב. העתקת בסיסי צה”ל לנגב יביאו להקמת עשרות אלפי יחידות דיור בשטח הכי יקר בארץ. מיד לאחר ששר האוצר פוטר ראש הממשלה נתניהו קידם את החלטתו להעתיק לאלתר את בסיסי צה”ל במרכז לנגב. ראש הממשלה שהוא גם שר האוצר לקח את העניינים לידיים. אני חייב לומר שיאיר לפיד ישב בממשלה עם 19 מנדטים והליכוד עם 18 מנדטים בלבד. אתם חייבים להבין שממשלה מקימים בקואליציה וחייבים להתחשב זה בזה ולכן היינו חייבים להתחשב בשר האוצר עם כוח פוליטי של 19 אצבעות בכנסת”. השר יעלון נשאל לגבי כוונתו של יצחק בוג’י הרצוג למנות את האלוף במילואים עמוס ידלין לתפקיד שר הביטחון הבא של מדינת ישראל ובוגי השיב: “עמוס ידלין היה טייס טוב וראש אמ”ן מוצלח. כולם היו בניי וגם הוא”.


לגבי השאלה, האם יסכים לוותר על תפקיד שר הביטחון לטובת הקמת ממשלת אחדות לאומית לאחר הבחירות אמר השר יעלון: “קודם כל, חייבים שהליכודינצח את הבחירות הללו ויהיה הסיעה הגדולה בכנסת עם מספר מנדטים שהוא יוכל למשול”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא בכינוס בביתו : שחרורם של מרצחים הוא כניעה לטרור

אלי חזן

שדולת הגג המאוחדת של העולים בליכוד

אריק זיו ויזר

אז למה לבחור בצחי ?

אריק זיו ויזר

יום הולדת להדר סייג – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערם של אילן כהן ויגאל כהן

אלי חזן

הצעירים דורשים את השריון

אריק זיו
דילוג לתוכן