21.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עילית, פועל לפירוק האיחוד עם ישראל ביתנו. “להחזיר את הליכוד לידיים של הליכוד” 

 

זמן קצר לאחר החלטת בית המשפט המחוזי וסוגיה חדשה – ישנה עולה על סדר היום בהקשר כינוס ועידת הליכוד. שמעון גפסו, ראש עיריית נצרת עילית ואחד מראשי הערים המשפיעים ביותר בליכוד, מתכוון להביא לועידה הצעת החלטה שתוביל לסיום האיחוד הפוליטי עם ישראל ביתנו. 

גפסו אמר : “צריך להודות : האיחוד עם ישראל ביתנו זה פאסה. הוא הגיע למיצוי מקסימלי. הברית הפוליטית השיגה את המטרה העליונה שהיא ניצחון בבחירות. ברור שאם לא היינו מתאחדים אז לא היינו מנצחים אבל גם לזה צריך לעשות סוף כי האיחוד עבר ממצב מועיל למצב מזיק. זה כבר לא נותן שום דבר. אייוט פוגע בראשי ערים של הליכוד ובליכודניקים עצמם”.

 

ומה צריך לבוא במקום ? 

“צריך להיות שת”פ קואליציוני. בדיוק כמו בקדנציה הקודמת. זה עבד טוב בכנסת הקודמת ואין שום סיבה שזה לא יעבוד היטב עכשיו. לא התחתנו חתונה קתולית ואני מנסה לחשוב על טובת הליכוד. אם לא ניפרד הליכוד יילך להתרסקות. 31 מנדטים זה תמרור אזהרה מספיק גדול”. 

 

לצורך העניין אתה צריך להעביר את זה בועידה הקרובה. 

“זה יעבור. אתה תראה. אני מכיר לא מעט ח”כים ולא מעט ראשי ערים ופעילים שנקעה נפשם מהעניין”. 

 

יש לנו ברית הדוקה. כל שינוי עלול ליצור זעזוע. 

“אם לא תעשה את השינוי הזה הרי שתאבד עוד מכוחך. יש את כרמל שאמה כמשל. אם שאמה ייבחר לראשות העיר ברמת גן איווט מתכוון, וזה ידוע, לאלץ שר להתפטר מהכנסת ולהכניס במקומו ח”כ אחר. שים לב, מה שקורה הוא שבמקרה הזה החלוקה הפרלמנטארית משתנה : הליכוד יורד ל – 19 מנדטים וישראל ביתנו עולה ל – 12. תחשוב איך זה ייראה בכנסת ואיך זה ייראה בוועדות שלא לדבר על מקומות אחרים”. 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: אם נתעלם מרצח העם הארמני

אריק זיו ויזר

בחירות או לא ?

אריק זיו

כמה משפטים על נסיקתו של דנון

אלי חזן

“יש לגבות מהרשות הפלשתינית את כל כספי החוב לחברת החשמל בישראל”

אלי חזן

ליכודניקים בעד קואליציית שוויון בנטל

אריק זיו ויזר

מזאוי בנתיב הציונות והליכוד

דילוג לתוכן