30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

גאווה בליכוד באריאל

חברי ופעילי קבוצת הלהט"ב בתנועת הליכוד, "גאווה בליכוד" ערכו אמש (ה') ישיבה מורחבת באריאל לאות הזדהות עם תושבי יישובי יהודהושומרון ובמטרה לחזק את ההתיישבות.

 

 

הדבר בא לאחר הקצנת הצעדים מצד האיחוד האירופי נגד ארגונים וחברות ביהודה ושומרון, כגון החרם, ו"שלילת הלגיטימיות" מצד חברי כנסת מהשמאל הקיצוני את ההתיישבות בכל שטחי הארץ ואת תושבי יהודה ושומרון עצמם.

הישיבה התקיימה בסניף 'קפה קפה' באריאל. כשבדיון נכחו חברי המועצה הקבועה של "גאווה בליכוד" ומשתתפים מכל רחבי הארץ, בין השאר מירושלים, תל אביב, אריאל ובאר שבע. בישיבה דנו החברים בנושאים הרגילים העומדים על סדר יומה של הקבוצה, כגון קידום חקיקה בנושאי להט"ב וחיזוק תנועת הליכוד בקרב הקהילה הגאה.

בנוסף, נפגשו החברים עם מועמד הליכוד לראשות עיריית אריאל, יוסי חן, שבירך אותם על הזדהותם וחיזק את פועלם. חשיבותה וחיזוקה של ההתיישבות ביהודה ושומרון, לאור האירועים האחרונים, הודגשה לאורך כל הדיון.

ד"ר אוון כהן, יו"ר "גאווה בליכוד", אמר ש"אנחנו ב"גאווה בליכוד" רואים חשיבות עליונה בהבעת תמיכה ביישובי יהודה ושומרון בעת זו. אסור לתת יד לאווירה העויינת נגד האוניברסיטה בישראל ונגד עסקים וחברות הפועלים ביו"ש. יש לפעול באופן נחרץ נגד הדמוניזציה של המתיישבים שנעשית על ידי השמאל הא-ציוני ביד אחת עם ארגונים בינלאומיים שאינם מבקשים את טובתה של ישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבשורה לנגב מאת מיקי זוהר

אלי חזן

נאום המ"מים של צחי הנגבי

אריק זיו ויזר

אופיר אקוניס: "אנחנו בליכוד מתמקדים בעשייה"

אריק זיו ויזר

כשליכודניקים לומדים איך לעמוד בפני קהל

אריק זיו ויזר

קריאה לקול שפוי בליכוד לנוכח רצח הנערים

אלי חזן

היסטוריה בקנדה : "להעביר את השגרירות לירושלים"

אריק זיו
דילוג לתוכן