27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

בעקבות הודעת יור הקואלציה על סנקציות

ח”כ כרמל שאמה:” ההחלטה לגביי אינה פרופורציונאלית ביחס לחוסר התגובה כלפי חברי קואליציה אחרים אני מתכוון להמשיך ולתמוך במאבק החברתי הצודק של האופנוענים” בעקבות מכתבו של יו”ר הקואליציה זאב אלקין למנהלי סיעות הקואליציה ובעקבות שיחה אישית שהתקיימה אתמול בין יו”ר הקואליציה לח”כ כרמל שאמה בה הודיע יו”ר הקואליציה כי בעקבות הצבעתו של ח”כ שאמה שבוע שעבר בועדת הכנסת נגד עמדת הקואליציה ח”כ שאמה ייענש וינקטו כנגדו סנקציות.
ח”כ שאמה מסר בתגובה:”אני חושב שלקואליציה אין סיבה להתערב בנושאים של פרוצדורות, קואליציה צריכה לפעול במהות ולא להתמקד בפרוצדורות, אני ימשיך לפעול למען רוכבי הדו גלגלי שהם בדרך כלל צעירים וסטודנטים, דווקא ציפיתי מחברי לקואליציה שיעזרו לי להעביר את הצעת החוק הזו כחבר נאמן של הקואליציה שהצבעתי לא פעם בידיים רועדות בהחלטות קשות עם הקואליציה”
ח”כ שאמה ציין כי ההחלטה לגביו אינה פרופורציונאלית ביחס לחוסר התגובה כלפי חברי קואליציה אחרים שסוררים ותמוהה בעניו ההחלטה דווקא בעת הזו.
ח”כ שאמה הצביע נגד עמדת הקואליציה בשבוע שעבר בועדת הכנסת בדיון לקבלת פטור מחובת הנחה להצעת החוק שנועדה לקבוע כי שינוי בתעריפי הביטוח תהיה טעונה את אישורה של ועדת הכספים, שיזמו ח”כ כרמל שאמה ויואל חסון. אולם הקואליציה התנגדה לכך וח”כ שאמה (חבר בקואליציה) הצביע נגד עמדת הקואליציה ולאחר שהצעה לקבלת פטור נדחתה המשיך ח”כ שאמה לקדם את הנושא והגיש רביזיה .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ח”כ גדעון סער מסר את תשובת הליכוד ליו”ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו ח”כ סטס מיסז’ניקוב

אריק זיו ויזר

“לא אפשרנו היום בועדה להכניס את הרפרומה בדלת האחורית של התקנות”

אריק זיו ויזר

זכות להגנת עצמית” – נאום ראש הממשלה בפתיחת מושב החורף בכנסת

אריק זיו ויזר

דרעי מודה: ליאון נועד להפלת ממשלת נתניהו

אלי חזן

מתגעגעים לסער

אריק זיו ויזר

החכים הערביים פתחו קו סיוע לטרור בתוך כנסת ישראל

אלי חזן
דילוג לתוכן