30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

בלימת האנטישמיות ומעגל הדמים

חייבים לכבות את אש האנטישמיות ושנאת ישראל על ידי חקיקה נגד אנשי שמאל קיצוני שעדויותיהם השיקריות על צוק איתן הביאו להאשמת ישראל בפשעי מלחמה

 

כל ילד בארץ ובעולם יודע היטב שמבצע צוק איתן פרץ בגלל מעשי טרור של החמאס בעזה, וירי טילים בלתי פוסק על הדרום ומרכז הארץ. לכן איש לא צריך להתפלא על שיממה אחרי שהאו"ם האשים את ישראל בפשעי מלחמה וזיכה מאשמה זו את ארגון הטרור חמאס, נורו שוב טילים מעזה על דרום הארץ. החלטות כאלה של האו"ם, המאשימות את הקורבן ומזכות את התוקפן, שימשו ומשמשת תמיד עידוד ודרבון של הטרור נגד ישראל. בסוף ניאלץ להגיב שוב, תיפתח מלחמה, יפלו המון קורבנות, תגיע האשמה חריפה יותר – וחוזר חלילה.

 

 

הבעייה היא בישראל ולא באו"ם

 

 

אבל חייבים לזכור ולהזכיר ללא הרף שאי אפשר רק להאשים את האו"ם בהחלטה המופרכת הזו.

היו אלה ישראלים, שחלקם אף שירתו במבצע צוק איתן, אשר הביאו לאו"ם עדויות אישיות על מעשים חריגים לכאורה שביצעו כביכול חיילי צה"ל במהלך המבצע, במקום להודיע על כך לצה"ל ולהמתין לתוצאות החקירה אצלנו. העדויות של אנשי שמאל אלה הם שהניעו את תהליך ההאשמה של ישראל בפשעי מלחמה.

 

כל עוד לא יימצא האמצעי למנוע מישראלים כאלה לגרום נזק חמור למדינה – אי אפשר יהיה להאשים רק את האו"ם. אי אפשר לדרוש ממנו שיתייצב ימינה לאנשי השמאל שלנו, שכוונתם טובה בעיניהם, אך היא בהחלט סוללת את הדרך לגיהינום.

 

 

הצעת חוק נגד דיבה על המדינה

 

 

חייבים לעצור את מעגל הדמים הגובר הזה, שכאמור מקורו קודם כל באנשי שמאל קיצוניים המוציאים דיבתנו רעה על לא עוול בכפנו. ממשלת ישראל חייבת להעלות מייד הצעת חוק שתמנע מארגונים ומיחידים לגרום למדינה נזק רב, שאולי הוא גם בלתי הפיך. שונאינו הרבים בעולם עולזים על אוזלת ידינו בעניין זה. אסור לנו להמשיך להוסיף דלק ללהבה העולמית הגדולה של שנאת יהודים ואנטישמיות, כי האש גוברת מיום ליום, והמקור שלה נמצא בתוך תוכנו. חייבים לכבות אותו – ומייד.

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא ממייסדי הליכוד, חבר מרכז, חבר מזכירות וחבר לשכה, מוותיקי תנועת בית"ר, עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חרם ערבי בגליל

אריק זיו ויזר

יום ירושלים שלי

אריק זיו ויזר

מקור התעצמות הטֶרור הבינלאומי

אלי חזן

פרופ' מנחם לוין ז"ל – בית"רי, לוחם ומדען

אריק זיו ויזר

הקומבינות של ותיקי הליכוד

אריק זיו ויזר

הַשְּׂמֹאל מְשַכְתֵב אֶת הָהִיסְטוֹרְיָה

אלי חזן
דילוג לתוכן