18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

אפילו חיים אמר / כתב: נרי אבנרי

"מדובר בחיים ומוות", אמר חיים רמון. רוצה לומר: ראש ממשלה בישראל עוסק בחיים ומוות של אנשים. אם יהיה טרוד בעניינים שהם מחוץ לתפקידו, אזרחים עלולים למות!!-  פשוטו כמשמעו. שמעתי וחשבתי לעצמי: כל אלה הרוצים בהמשך שלטונו של אולמרט, עושים זאת מתוך אינטרס, תוך התעלמות מהסכנה שאנשים ימותו, ואולמרט עלול לגמור בכלא.

תחשבו על זה: אתם יושבים קפוצים בכורסה הבלתי נוחה של רופא השיניים. הפה שלכם פעור, בידו הימנית של הרופא, אחד המכשירים המזמזמים, ופתאום… טלפון. במקום לנזוף בפקידה שמטרידה אותו באמצע טיפול, לוקח הרופא את הנייד, ומנהל שיחה לחוצה עם עורך דינו. פתאום מתברר לכם, שעם פה פעור, אתם מאבדים את החוש לזמן. שתי דקות יכולות להפוך לחצי שעה סבל. עד לגמר הטיפול- עוד שלוש שיחות כאלה. מה תגידו?

 

מתוך הנחה שמאמר המערכת של "הארץ" מבטא את עמדת העיתון, ברור ש"הארץ" בעד  אהוד אולמרט. לא בגלל הניצחון המזהיר במלחמת לבנון השנייה (פרטים וציונים בדוח וינוגרד), ואפילו לא בזכות העובדה שבראשות ממשלת ישראל מכהן נכון לימים אלה, אחד מצדיקי הדור.

 

הסיבה שהעיתון לאנשים חושבים העמיד את יוקרתו המפוקפקת לרשות אולמרט היא הבטחתו בטרם ניבחר, שיגאל עשרות אלפי מתנחלים מייסורי הרפתקנותם המשיחית (להלן תוכנית ההתכנסות), ו…הסיכוי לראות בנובמבר השתא, מנהיגים אימפוטנטים מכניסים להיריון את הזמן. היריון שסופו שלום.

 

"הדרישה שיתפטר בשל החקירות נגדו היא בלתי נסבלת", נכתב ב"הארץ" (26.9.07). במילים פשוטות, זה בסדר: רופא השיניים אולמרט, יכול לטפל לכם בשיניים. אבל קחו בחשבון שמדי פעם הוא יעשה פאוזה קטנה, כדי לנהל שיחות חילוץ, יען כי הוא שקוע עמוק עד צוואר בפרשיות שחיתות. "הבית ברחוב כרמייה", היא פרשת שוחד. הרשעה פירושה כלא! ואלה מעיתון הארץ, במקום להמליץ בפניו להניח הכול, ולהתכונן היטב לקרב על החופש, מתייחסים לראש הממשלה, משל היה גלדיאטור.

 

ארבע פרשיות פליליות מתקתקות מתחת כורסתו של אולמרט. על שתיים מהן, הורו שנדר ומזוז למשטרה לפתוח בחקירה פלילית. השתיים הנותרות ממתינות בחוסר סבלנות, לאותה הוראה. כך לפחות מעריך ניצב בדימוס משה מזרחי ("אין לי ספק, השניים האחרים בדרך". ערב חדש / בראיון לדן מרגלית / 25.9.07).

 

רגע- חושבים ב"הארץ"- ומה יהא על תוכנית ההתכנסות? ומי ישחרר את מרוואן ברגותי? והשלום, מה יהא עליו? לא יתכן שאלוהים ישלח את המשיח עם תנאי, שאולמרט יכשיר את מסלולו- ודווקא עכשיו, אנחנו שומעים קולות הקוראים לו ללכת. "הדרישה שיתפטר בשל החקירות נגדו היא בלתי נסבלת" האומנם?

 

כהרגלי בקודש, נברתי בארכיון. הלכתי לחפש עצה ממורה הנבוכים עבריין המין חיים רמון, שהיה לו מה לומר ב-97, לראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, בגין מה שהתקשורת כינתה פרשת "בראון-חברון".

 

וכך אמר: "ראש הממשלה לא יוכל להמשיך ולכהן בתפקידו. מעבר לפרשה המסריחה הזו- יש גם מדינה לנהל… לטובת הציבור- גם אם לא יוגש כתב אישום- רצוי שראש הממשלה יודיע במוקדם יותר מאשר במאוחר, על בחירות. הפרשה הזו חשפה אותו במלוא חוסר אחריותו,  ובמלוא הבוז שהוא רוחש לשלטון החוק. … יש הרבה בעיות. מי מטפל בזה? יש מדינה לנהל. ראש ממשלה שהוא עסוק- לא יוכל לנהל את ענייני המדינה. מדובר בחיים ומוות". סוף ציטוט (הערוץ הראשון / "משחק השבת" בהנחיית מנשה רז / 19.4.97). 

 

"מדובר בחיים ומוות", אמר חיים רמון. רוצה לומר: ראש ממשלה בישראל עוסק בחיים ומוות של אנשים. אם יהיה טרוד בעניינים שהם מחוץ לתפקידו, אזרחים עלולים למות!!-  פשוטו כמשמעו. קראתי וחשבתי לעצמי: יש משהו מרושע בלחץ על אולמרט להישאר בתפקידו. כל אלה הרוצים בהמשך שלטונו, עושים זאת מתוך אינטרס צר, תוך התעלמות מהסכנה שאנשים ימותו, ואולמרט עלול לגמור בכלא.

 

אני מאמץ את המסר של חיים רמון. עדיף לו לאולמרט שיניח לנו, ויתמקד בבעיות שלו. שאם לא כן, בסוף הוא יגמור בבית הסוהר, ואזרחים בבית קברות. …אפילו חיים אמר.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרס מאיים בהשמדת איראן

אריק זיו ויזר

המוסר של השמאל ב- 41 שניות

אלי חזן

התקשורת, היא שעושה את הבלגאן

אריק זיו ויזר

במקרה הטוב, שנוי במחלוקת

אריק זיו ויזר

ניצחונם של יחצני הרפיון נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

כנגד ארבעה נשיאים דיברה תקשורת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן