20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

השקרנים הרגו את שרון- פרויקט מיוחד

מאמר חריג, בנושא חריג, ובאורך חריג. זכות הציבור לדעת מה מצבו האמיתי של אריאל שרון, והאם יש קשר בין "החזקתו בחיים", לכספים מהקופה הציבורית. אני חושב שיש קשר… הלכתי לארכיון…

 

 

חז"ל הזהירונו לבל נחשוד בכשרים. מאחר ושני בניו של שרון אינם כשרים בעיניי, אני מתיר לעצמי לחשוד בהם. המידע שהם מספקים מדי פעם על מצבו הבריאותי של אביהם שקרי. לדעתי- אריאל שרון מת. זאת אינה קביעה קלינית (אני לא רופא)- אלא פרשנותו של "האדם הסביר" לקביעה של רופא בכיר, פרופסור מוטי רביד שאמר: "אין סיכוי ששרון יתעורר" (יומן שישי / 8.1.10).

אריאל שרון מת בגלל הימור לא מוצלח שלקחו שקרנים. פחות מחודש להקמתה, כשהיא עוד בחיתוליה, מפלגת קדימה נאלצה להתמודד עם מה ששווק לציבור כ- "אירוע מוחי קל". ההגדרה "קל" הייתה צריכה להרגיע מצביעים פוטנציאליים, לבל יהרהרו בנטישת קדימה, ויצביעו למפלגה שהעומד בראשה בריא ומסוגל להנהיג.

האירוע מוחי הראשון (דצמבר 2005) הכניס אותם לפאניקה פוליטית בעיקר בגלל העיתוי. כל הפרשנים היו משוכנעים שקדימה שעושה את צעדיה הראשונים, הינה מפלגה של איש אחד. רק שרון יכול היה להכניס תחת קורת גג אחת את החבורה שגנבה מנדטים מהליכוד, עם עריקים ממפלגת העבודה (פרס, רמון ודליה איציק)..

הפאניקה הייתה כל כך גדולה, שראובן אדלר- האיש שעמד מאחורי השיווק של "שרון סבא"- הגה רעיון מפלצתי: להעמיד בראש קדימה את "הגווייה" של שרון. הרעיון הזה בקע מתוך הסקרים. למי ששכח- למרות ששרון קרס, הסקרים הראו שקדימה בראשותו מביאה הרבה יותר מנדטים מאשר קדימה בראשות כל מועמד אחר (עוד הוכחה לתבונתו החסרה של הציבור). רק בזכות ביקורת עוינת הרעיון המחליא הזה נגנז.

 

להמשך המאמר ולסרטונים – לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

זכה נוכל שנעשתה מלאכתו בידי אווילית

אריק זיו ויזר

הניחו למפכ"ל קראדי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

ציפי לבני לא רלוונטית

אלי חזן

בן כספית אוהד שרוף

אלי חזן

מעשה בעכבר פוליטי / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אבי דיכטר לך הביתה! / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן