19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

אלפי פעילים פקדו את סוכת כ”ץ

ישראל כץ, בהרמת כוסית בהשתתפות אלפי פעילי ליכוד בביתו במושב כפר אחים.

השר כץ התייחס בדבריו למועד הבחירות, ביקור נתניהו באו”ם, האביב הערבי, פעילות משרד התחבורה ודו”ח אדמונד לוי.

DSCF7086

שר התחבורה ישראל כץ: “היו בעבר ראשי ממשלות שעסקו באיך לקפל את מדינת ישראל מהישגיה ולהחזיר אותה לגבולות הקו הירוק, לנו יש רה”מ שמציב קו אדום בפני צוררי מדינת ישראל ואויביה ומחזק את ההתיישבות”

על סוגית מועד הבחירות:

“במידה והדבר לא יתאפשר יתקיימו הבחירות בתחילת השנה הבאה. נפנה אל הציבור ונבקש את אמונו, נבקש ממנו לחזק את הליכוד ולאפשר לו להמשיך לנהל את המדינה בהתאם לעקרונותיו. מולנו מתמודדים יו”ר אופוזיציה שמרוב דגלים שהניף, נעלם הוא ומפלגתו, יו”ר אופוזיציה לשעבר שאולי סבורה שנמשחה מחדש למלכות בטיול מלכת המדבר, טוענת לכתר שמתקוטטת עם פרשן כלכלי שהעז למתוח ביקורת על תפיסתה הכלכלית, אחד שמחפש עתיד במפלגת אווירה, ואחד שמאיים לפרוץ מחדש אל חיינו הציבוריים אם יצליח לצמצם את שלל הבעיות המשפטיות בהן הוא מככב.

שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים ישראל כץ, אירח הערב בסוכתו במושב כפר-אחים, כ- 4,000 פעילי ליכוד מרחבי הארץ וביניהם שרים. יו”ר הכנסת, חברי כנסת, ומעל 30 ראשי ערים ומועצות.

במהלך האירוע, בירך כץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על ביקורו באו”ם. “ראש הממשלה הציב קו אדום לגרעין האיראני שמהדהד ברחבי העולם כולו, והביא להידוק התיאום ושיתוף הפעולה עם הממשל האמריקאי.
יש לנו ראש ממשלה שהוביל את העולם כולו להטיל סנקציות חריפות על הכלכלה האיראנית ולעמדה ואמירה אמריקנית ברורה שאסור לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני.
היו בעבר ראשי ממשלות שעסקו באיך לקפל את מדינת ישראל מהישגיה ולהחזיר אותה לגבולות הקו הירוק. לנו יש ראש ממשלה שמציב קו אדום בפני צוררי מדינת ישראל ואויביה ומחזק את ההתיישבות”.
שר התחבורה, הוסיף כי “מלחמת העולם השלישית של העולם החופשי מול האסלאם הקיצוני המתאבד, המפגע והמסית נמצאת בעיצומה. “האביב הערבי” הפך לחורף קר. המדינה היחידה במזרח התיכון שיש בה אביב אמיתי של חופש ודמוקרטיה של כיבוד זכויות האדם ליהודים וגם לערבים, וחופש פולחן לבני כל הדתות היא מדינת ישראל”.

כץ קרא לראש הממשלה ולוועדת השרים להתיישבות לאמץ את עקרונות דו”ח השופט אדמונד לוי המכיר בזכותנו להתיישב ביהודה ושומרון ומאפשר לפתח ולחזק את ההתיישבות.
על פעילות משרד התחבורה בשנים האחרונות אמר השר כי “לפני שלוש שנים עמדתי כאן והצגתי בפניכם את עקרונות מהפכת התחבורה המתוכננת ברחבי מדינת ישראל.
תוכנית “נתיבי ישראל”, אותה גיבשתי בגיבוי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מתבצעת בימים אלו ברחבי הארץ. בתוך שנים לא רבות למדינת ישראל רשת מסילת רכבות לארוכה ולרחובה. אנחנו משקיעים סכומי עתק בתשתיות תחבורה, תחבורה ציבורית בשביל למחוק את המונח פריפריה ממדינת ישראל. זאת המהפכה הכלכלית – חברתית הגדולה ביותר שהייתה כאן בעשרים השנים האחרונות, ואחת הגדולות שידעה מדינת ישראל.

שר התחבורה התייחס גם לסוגית מועד הבחירות ואמר כי “בימים אלה בוחן ראש הממשלה את האפשרות לגבש ולהעביר תקציב אחראי ורציני ובכך לאפשר לממשלה שנת כהונה חמישית. במידה והדבר לא יתאפשר יתקיימו הבחירות בתחילת השנה הבאה, במליאת ארבע שנים לכהונת הממשלה. זו תהיה אחת הכהונות הארוכות בתולדות ממשלת ישראל.

אנו נפנה אל הציבור ונבקש את אמונו, נבקש ממנו לחזק את הליכוד ולאפשר לו להמשיך ולנהל את המדינה בהתאם לעקרונותיו: תקיפות ביטחונית עם נכונות להסדרים מדיניים, כלכלה חופשית עם רגישות חברתית, יחס של כבוד לדת ולמסורת, קיבוץ גלויות וחיזוק ההתיישבות.
מולנו מתמודדים יו”ר אופוזיציה שמרוב דגלים שהניף, נעלם הוא ומפלגתו. יו”ר אופוזיציה לשעבר שאולי סבורה שנמשחה מחדש למלכות בטיול מלכת המדבר.
טוענת לכתר שמתקוטטת עם פרשן כלכלי שהעז למתוח ביקורת על תפיסתה הכלכלית. היא עוד תלמד שעשייה ממלכתית נמדדת במעשים ובתוצאות ולא בדיבורים או בניסיון למנוע דיבורים.
אחד שמחפש עתיד במפלגת אווירה, ואחד שמאיים לפרוץ מחדש אל חיינו הציבוריים אם יצליח לצמצם את שלל הבעיות המשפטיות בהן הוא עוסק. וזה אחרי שהוא מתגאה בכך שהסכים להעביר את הכותל המערבי לשליטה ערבית ועד היום גם לא קיבל תשובה.

מול כל אלה, הליכוד הוא כמו עץ הזית. אתם רואים כאן את כרמי הזיתים, אותם רעייתי רונית, מעבדת, גדלים וצומחים. מידי פעם נשבר ענף, צריך ליישר עץ שהתעקם אבל הזית עומד, מניב פירות טובים ושמן משובח, בזכות אותם שורשים, עומד לתמיד. והשורשים זה אתם, בזכותכם הליכוד קם, צומח, מתפתח ומתחזק.

אני מבקש את אמונכם ותמיכתם כדי להמשיך ולהוביל את המהפכה ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והנבחרת המצוינת של הליכוד לניצחון הליכוד בבחירות ולחיי מדינת ישראל”.

 

DSCF7074

DSCF7055



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ ואדלשטיין הרימו כוסית לחג עם הליכודניקים בעמוקה

אלי חזן

חונכים מחדש את סניף הליכוד ברעננה

אריק זיו ויזר

חרד לליכוד

איציק דדוש

מועמדי קדימה – מי הם באמת?

אריק זיו ויזר

כמה אפשר לעשות צחוק מהליכוד/יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

ח”כ ישראל כץ חבר אמיתי/מאת:דוד אמיתי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן