32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

קרוב ל 5000 חתמו על עצומה להקדמת הבחירות

ליחיאל לייטר נמאס מהקומבינות של פורום החווה והחל להחתים על עצומה להקדמת החירות, קרוב ל 5000 איש ואישה חתמו ביום הראשון על העצומה.
בחירות עכשיו: מצטרפים לעצומה
אנו אזרחי ישראל החתומים מטה קוראים לכל סיעות הקואליציה ולכל מי שההליך הדמוקרטי יקר לליבו להתעלות מעל כל פני שיקול אישי או פוליטי צר ולפעול באופן מיידי להקדמת הבחירות.

כניסה לחתימה על העצומה

אנו מאמינים שבחירתה של ציפי לבני לראשות הממשלה על בסיס מספר אלפי קולות של חברי מפלגת קדימה, איננה נחשבת הליך דמוקרטי ראוי לבחירת ראש ממשלה.

אנו מאמינים שהאתגרים העצומים העומדים בפני מדינת ישראל כיום, הן במישור הבטחוני –במיוחד האיום האיראני והן במישור הכלכלי -הקריסה הפיננסית בעולם, מחייבים שהעם יאמר את דברו.

אנו מאמינים שהשינויים שהתחוללו מאז הבחירות האחרונות: הכישלון במלחמת לבנון, הפגיעה ביכולת האסטרטגית של ישראל והשחיתות שפשתה במסדרונות השלטון מחייבים את החזרת המנדט לבוחר.

אנו מאמינים שהחלפת הנהגות המפלגות שהתייצבו לפני 3 שנים בפני בוחרי ישראל : עמיר פרץ בראשות העבודה ואהוד אולמרט בראשות קדימה, באנשים אחרים מחייבת את הקדמת הבחירות.

העצומה תועבר לכלי התקשורת ולכל ראשי הסיעות בקואליציה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה קרה בבחירות בסניפים בתל אביב ?

אלי חזן

פייגלין מול ביבי: התמקדות בטפל /מאת:שיאל בן-אפרים

אריק זיו ויזר

בלי סילבן אין שלום/מאת:חיותה בר און

אריק זיו ויזר

מבצע סיורי מועמדים ריאליים לכנסת ולממשלה הבאה בשומרון

אריק זיו ויזר

הגיע הזמן להעיר את הפריימריז

אריק זיו ויזר

דדוש בסער אור יהודה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן