21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

אלוהים, שמור אותי מידידי, עם שונאי אסתדר בעצמי!!

עוד בטרם יבש הדיו מעל מאמריי בנושאי אירן, אונסקו והנאציזם החדש, והנה לא בוששה לבוא החלטת האו”ם מיום שישי ה- 23/12/2016 והוכיחה קבל עם ועולם עד כמה דבריי נכונים.
בהחלטתו הקודמת, ארגון קשרי התרבות והחינוך של האו”ם, אונסק”ו, ביטל במחי יד את הקשר ההיסטורי בין העם היהודי למקומות הקדושים בירושלים, הכוללים את הר הבית והכותל המערבי, והנה באה ההחלטה הנוכחית- 2334 במועצת הביטחון של האו”ם וקבעה ששטחי איו”ש, כולל הגושים הגדולים, בקעת הירדן ומזרח ירושלים אינם מהווים חלק ממדינת ישראל, כמו גם חיזקה את החלטתה שהכותל המערבי והרובע היהודי גם הם אינם שייכים למדינתנו- מדינת היהודים.
קדמה למהלך זה ההסכמה (12/12/2016) בין חוסיין אובמה ואנשי הטרור ברשות הפלסטינית, סאיב עאריקאת וחבריו, כי החלטה זו תעבור באו”ם ללא ש”ידידי ישראל חוסיין אובמה וג’ון קרי” יתנגדו לה.
ראשית – יש לזכור שמדיניות החוץ של חוסיין אובמה הייתה מדיניות עתירת כישלונות. בשל מדיניות זו, נאלצו ועדיין נאלצים אזרחים רבים בעולם הערבי והמוסלמי, במיוחד מסוריה, עיראק ואפגניסטן, לשלם בחייהם. המשטרים האכזריים במדינות אלה לא היו מוכנים להידבר כפי שאובמה רצה, מה שהוביל לקורבנות מיותרים שהיה אפשר למנוע.
אובמה נחל גם כישלון חרוץ בכל הקשור לטיפול בסכסוך הישראלי-פלסטיני. הישראלים והפלסטינים רחוקים כיום יותר מתמיד מהידברות ביניהם, וקשה להאמין שהמצב ישתנה בעתיד הקרוב. אם מוסיפים לכך את הכישלון האמריקני בסוריה, עיראק ואפגניסטן ואת הטיפול הכושל באל-קאעידה ובדאעש, ברור כי מדיניות החוץ של נשיא ארצות הברית בעולם הערבי והמוסלמי הייתה כושלת לחלוטין.
הסכם הגרעין הגרוע של אובמה וג’ון קרי עם האירנים הוא תוצאה בלתי נמנעת של תגובות מאוחרות ורשלניות ומהלכים כושלים של הבית הלבן מול סכסוכים אזוריים ומלחמות פנימיות. כך גם הרס חסר תקדים של מערכות היחסים עם ידידותיה של המעצמה הגדולה, ישראל, ערב הסעודית, מצרים (הפקרת הנשיא מובארק). כישלון נוסף של הנשיא חוסיין תומך האסלאם המושבע המאמין בשיחות דיפלומטיות היה רצח השגריר האמריקאי, קצין המודיעין, שון סמית, ושני חיילי מארינס, ופציעתם של שמונה אמריקנים באירוע בבנגאזי בירת בלוב. כל זאת התבצע למרות שאובמה קיבל התראה ממוקדת 48 שעות לפני ההסתערות על הקונסוליה בבנגאזי והשגרירות בקהיר. כך דווח על ידי פקידים בכירים בממשלו ולמרות זאת הוא לא נתן הוראה להעלות כוננות או להתבצר.
הנשיא העוזב את הבית הלבן משאיר אחריו אדמה חרוכה ביחסי ארה”ב עם ידידותיה הטובות ביותר, אפילו בבירות אירופה באו לידי ביטוי גילויי עוינות כלפיו במהלך הפגנות בלונדון ובברלין, עויינות ששיקפה תחושות של הסתייגות מדרכו. את השיא במגמתו זו ניתן לראות בחלקו הנכבד בהחלטה האומללה של מועצת הביטחון ביום שישי ה- 23/12/2016 המהלך המביש ביותר של קרי ואובמה. הממשל האמריקני רקח יחד עם הפלסטינים החלטה אנטי-ישראלית קיצונית מאחורי גבה של ישראל. במעשה זה ניתנה רוח גבית לטרור ולחרם על ישראל וזאת לא פחות ולא יותר ביזמת ידידתה הקרובה ביותר של ישראל.
חוסיין אובמה, קלינטון וג’ימי קארטר ירשמו בדפי ההיסטוריה כנשיאים האמריקאים העוינים ביותר למדינת ישראל.
להזכירכם, לקראת סוף חודש אוגוסט 2016 פרסמתי מאמר התומך בדונלד טראמפ לנשיאות ארה”ב והזכרתי את מעללי הקלינטונית. במאמר זה טענתי בנחישות שטראמפ יהיה הנשיא ה – 45 של ארה”ב ושזה הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למדינת ישראל אחרי מעללי ונזקי אובמה- אכן יהבנו מוטל עכשיו עליו.
ובאשר לצרפת ובריטניה – חוצפתן וצביעותן חרגו מכל נורמה אפשרית. לפני שהם מגדירים ומכריזים הכרזות שונות ומשונות עליהן לראות את “הדבשת הכבדה” שלהן, אזכיר רק שצרפת מחזיקה בשטחים כבושים בים הקריבי (מרטיניק וגואדולופ), בדרום אמריקה (גיאנה הצרפתית), באוקיאנוס ההודי (ראוניון ומיוט), באוקיאנוס השקט (פולינזיה הצרפתית, ושלושה איים בדרום מרכז האוקיינוס השקט), בשני איים סמוכים לאי ניופאונדלנד בקנדה, באיי סן מרטין ו קבוצת איים בדרום מערב האוקיינוס השקט בשם קלדוניה החדשה. וכמובן – האי קורסיקה.
גם הבריטים לא טמנו ידם בצלחת וכבשו ומחזיקים בים הקריבי (אנגווילה, איי הבתולה הבריטים, איי קיימן, מונטסראט, איי טורקס וקאיקוס), באוקיאנוס האטלנטי (ברמודה, פוקלנד, סנט הלנה, אסנשן וטריסטן דה קונה, איי ג’ורג’יה הדרומית ואיי סנדוויץ’ הדרומיים) וכן באנטארקטיקה, באוקיאנוס ההודי בגיברלטר ובים התיכון ליד קפריסין.
אלה הן המדינות שהצביעו על מדינת ישראל ככובשת!!!

ומה עכשיו??
לדעתי, על ממשלת ישראל בראשות נתניהו להחיל את החוק הישראלי על איו”ש, בקעת הירדן ורמת הגולן. אלה אינם “שטחים כבושים” אלא “שטחים במחלוקת”!! על הממשלה לקבוע כי המדינות שהרימו ידן בעד החלטה אומללה זו, יחשבו כלא ידידותיות לישראל ובעקבות הגדרה זו אזרחיהן יזדקקו לקבל אשרת ויזה בכניסתם לארץ. אנשי האו”ם יחדלו להיות בעלי זכויות דיפלומטיות רחבות בישראל ויחשבו כנציגי ארגון שיש לבחון את צעדיו בקרבנו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

Support Fidesz – The Historical Imperative

Eli Hazan

ו”תודה” להמלצות המשטרה

אריק זיו

לשקר מצביע היטב על המציאות

בנימין לשקר

הכנס השני של הרמן : הפעם צפויים יותר מ – 100 איש

אריק זיו ויזר

למה אני בעד פלישה קרקעית לעזה

אלי חזן

בין רגישות לאחריות חברתית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן