32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

אין חשבוניות כפולות

עו"ד דוד שמרון מספק הוכחה ניצחת. Jewish Heritage Foundation International ו "המרכז הרפואי אשדוד" הם בעצם אותו גוף.

עו"ד דוד שמרון, פרקליטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סיפק אמש הוכחה ניצחת לכך שאין חשבוניות כפולות: מסתבר ששני הגופים שהוזכרו בתוכנית "המקור" כמי שמימנו את נסיעת נתניהו לניו-יורק בשנת 2006 – הם בעצם אותו ארגון. Jewish Heritage Foundation International הוא הגוף המגייס תרומות בארה"ב עבור "המרכז הרפואי אשדוד", כך שאין מדובר בשני גופים – אלא בגוף אחד בלבד.

זאת הסיבה, שמשרד הנסיעות ביטל חשבונית שיצאה עבור המרכז הרפואי אשדוד לאחר שנאמר לו שהגוף המגייס את התרומות. לכן גם משלם עבור הנסיעות הואJewish Heritage Foundation International. זו גם הסיבה שאנשי "המרכז הרפואי אשדוד" השיבו בחיוב לשאלה האם שילמו עבור נסיעת ראש-הממשלה, שכן הם התכוונו לכך שארגון המגייס עבורם תרומות שילם.

עו"ד שימרון חזר והדגיש כי בנסיעותיו של ראש הממשלה, מר נתניהו, לא היתה אף לא אגורה אחת של תשלומים כפולים. עו"ד שימרון:"אנו מקבלים שתפקידו של עתונאי לבקר את ראשי המדינה, אבל אנו מצפים שיפורסמו דברי אמת. אמש – לא שודרה האמת, לפיה אין שום כפל תשלומים. לאור זאת   משפחת נתניהו  תגיש בשבוע הבא, תביעת דיבה הן על דברי אי-האמת ששודרו לפני יומיים והן על דברי אי האמת והדיבה ששודרו בכתבה הראשונה."



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

אריק זיו ויזר

בעקבות דו"ח המבקר הנהלת משרד התרבות דורשת לממש את התפטרותו של המנכ"ל אמיר עשבי באופן מיידי

אריק זיו ויזר

עסקי גופות בלתי נמנעים

אריק זיו ויזר

סקר השר החברתי : גמליאל הפופלארית ביותר

אריק זיו ויזר

חברי מרכז הליכוד מגיבים להפגנות: מדובר באנרכיסטים

דניאל נחמיה

השר ישראל כ"ץ: "ברק הפך את משרד הביטחון לכלי פוליטי"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן