23.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

אייזנקוט – לא מה שחשבתם

רגע לפני שהוא הופך למשיח השקר הבא של השמאל עומר אריכא במספר תובנות על אייזנקוט 

גדי אייזנקוט מכוון לפוליטיקה. הרמטכ”ל העשרים ואחד של צה”ל בוחן ברצינות כניסה לפוליטיקה וככל הנראה  ייכנס לליכוד. במחשבה ראשונה, זה מעולה. בבחינה קצת יותר מעמיקה – מדובר בסכנה. אייזנקוט טרם חשף את דעותיו המדיניות והכלכליות, וממה שנרמז עד כה, לא מדובר באיש ימין. מפרשת אזריה, דרך הפגיעה בכושר התגובה של חיילים בשטח, וההתעמרות הבלתי ברורה בתא”ל עופר וינטר, עולה רושם שאייזנקוט הוא עוד בוגי יעלון.

הבעיה עם לא מעט ביטחוניסטים, להוציא כמה אידיאולוגים כמו יאיר גולן, רפול, רחבעם זאבי ועוזי דיין, היא שהם מתאימים את עצמם רטרואקטיבית למפלגות שאליהם הצטרפו במקרה הטוב. הם מגלים לרוב נזילות אידיאולוגית לפחות לפני רגעי ההכרעה ואז חושפים את צבעיהם האמיתיים, ואלו לרוב צבועים בצבעי שמאל עזים. לכן על הליכוד להישמר מפני אייזנקוט. כמובן שנשאלת השאלה, למה שהוא יבוא לליכוד בכלל?

אחרי כישלון כחולבן, הקמת מפלגת מרכז סופר ישראלית זה פשוט בזבוז של זמן וכסף. במפלגת העבודה-חוסן הוא חסום. גנץ ואשכנזי לא יכניסו מתחרה. יש עתיד חסומה בפניו. אייזנקוט מן הסתם מכוון גבוה, ולכן להיות מספר 3 של יעלון ולפיד לא בא בחשבון מבחינתו. נשאר רק הליכוד. ייתכן שיהיה מי שינסה לחסום אותו כמו גלנט או דיכטר, אבל רק כי הוא יעקוף אותם בדרך למשרד הביטחון.

לליכוד אסור לתת לאייזנקוט להיכנס לא כי הוא יכול להיות תוסף מעולה אלא כי הוא טרמפיסט שינסה להפנות את הליכוד שמאלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המלחמה ללא כלי נשק

אין מדליות חינם

אלי חזן

חברי מרכז הליכוד אינם “עוילעם גוילעם”

אלי חזן

מזל טוב לביטן

עינר אביב

שיווין בנטל

אלי חזן

לא לשבתון ביום ראשון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן