20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אופיר אקוניס: “ליכוד גדול ימנע סחיטה פוליטית”

סגן השר אופיר אקוניס התראיין  בתכנית “הנבחרים” ברדיו “רדיוס” בהנחייתו של דוד בן-בסט וענה לשאלות קשות: “למדנו את הלקח. נשאיר את התיקים החשובים בליכוד”


 


סגן השר אופיר אקוניס מהליכוד התראיין בתכנית “הנבחרים” ברדיו “רדיוס” בהנחייתו של דוד בן-בסט, בעלי התחנה “רדיו רדיוס”. סגן השר אקוניס התייחס לכך שראש אמ”ן לשעבר, עמוס ידלין, יכהן כשר הביטחון בממשלה הבאה ואמר: “אין סיכוי שעמוס ידלין יכהן כשר הביטחון הבא של מדינת ישראל משני טעמים, האחד, יצחק בוז’י הרצוג לא יהיה ראש הממשלה הבא ושנית, בוגי יעלון הוא שר ביטחון מצוין וימשיך לשרת את אזרחי ישראל”.


בנושא המצב הכלכלי-חברתי במדינה אמר סגן השר אקוניס כי הוא תקווה שבבחירות הללו תהיינה שתי רשימות גדולות, המחנה הציוני והליכוד, כך שלא נצטרך לנהל מו”מ קואליציוני עם רסיסי מפלגות שרק שואבות את הקופה הציבורית. חשוב להצביע לליכוד כי רק ליכוד גדול לא יצטרך לשלם למפלגות אווירה שקמות כל מערכת בחירות ונופלות לאחר מכן. ראינו מה קרה עם מפלגת “קדימה” של ציפי. המפלגה הזו הייתה בשיאה 29 מנדטים אבל לא הצליחה להרכיב ממשלה וקרסה. נעלמה מהמפה הפוליטית. בל נשכח, זו הייתה תקווה של המוני בית ישראל שתקום מפלגת מרכז שאת רוב כוחה שאבה מאנשי “הליכוד” אך התרסקה ונעלמה לה. ציפי בחרה לבחור עוד מפלגה שעמה היא תוכל להגיע לכנסת בבטחה והיא “המחנה הציוני”.


אני יכול להבטיח לכם, שנמשיך לפעול למיגור יוקר המחייה והוזלת המחירים במשק ושר האוצר יהיה מן הליכוד, כך שיהיה מסונכרן עם ראש הממשלה נתניהו בענייני כלכלה וחברה. גם משרד השיכון יהיה בליכוד כדי שנוכל לקדם את הוזלת הדיור ואת הרחבת מרכזי הדיור כמו שאנו עושים כעת בלב תל אביב, עם העתקת בסיסי צה”ל מתל השומר והקרייה לבאר-שבע.


אין כל סיבה שבסיסי צה”ל ישוכנו בלב האיזורים הכי יקרים במדינת ישראל. זו החלטה נבונה של ראש הממשלה נתניהו שאותה הוא קיבל לאחר שפיטר את שר האוצר יאיר לפיד. אלה החלטות חברתיות וכאלה עוד תתקיימנה, ב”ה, בממשלה הבאה שלנו”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קונה את הליכודניקים בנזיד עדשים

עינר אביב

ליכודניק מרכין את ראשו : נפטר ג’ו גלרט

ליכודניק

הירושלמים “לא עוצרים באדום”

Gilad Trugbild

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

בחירות רבותי בחירות

אלי חזן

דרעי וליברמן (ש”ס ביתנו) מבזים את הליכוד ומשתלטים עליו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן