32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

גלעד ארדן: "הבחירות הן בין שתי תפיסות"

עימות בין השר גלעד ארדן לח"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני באולפן "יומן" בערוץ 1 עם איילה חסון. ארדן: "בחירות קשות ומסוכנות"


 


עימות טלוויזיוני בין השר גלעד ארדן מהליכוד לבין ח"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני נערך הערב בתכנית "יומן" בהנחייתה של איילה חסון בערוץ 1. השר גלעד ארדן אישר שהיו תקלות באופן ניהול מעון ראש הממשלה והנושא טופל ללא דיחוי. "היו תקלות שהיו צריכות פתרונות מצד משרד ראש הממשלה ואכן התקלות תוקנו על הצד הטוב ביותר".


בעניין השתתפותה של מפלגת "המחנה הציוני" בממשלת נתניהו הבאה אמר ארדן: "אני בספק גדול מאוד אם תקום בישראל ממשלת אחדות לאומית בין הליכוד למחנה הציוני בשל הרשימה השמאלנית של "המחנה הציוני" והדיעות של בוז'י וציפי, שאינן תואמות בדבר את המצע הליכודי. יש כאן בחירה בבחירות הללו, בין שתי תפיסות, האחת ימין והשנייה שמאל. כל מי שרוצה שלא תוקם כאן מדינה עוינת לישראל יצביע עבור נתניהו וכך גם כל מי שחפץ בכלכלה פתוחה ומיגור העוני יצביע נתניהו. זו הפעם הראשונה מזה שנים ארוכות מאוד שישנן בחירות קשות. בחירות שתוצאותיהן אינן ידועות מראש. חשוב שהמצביע הימני וזה שדוגל בעמדות המרכז יצביע לנתניהו וייתן לו את הכוח המירבי להקים ממשלה גדולה שלא תיפול לאחר שנתיים".


ח"כ שלי יחימוביץ אמרה בתגובה לדבריו של השר ארדן: "מי שאינו רוצה בהמשך כהונתו של בנימין נתניהו כראש ממשלת ישראל צריך להצביע למחנה הציוני. מי שמאס בשלטונו של בנימין נתניהו ורוצה להחליפו בשלטון שפוי יצביע למחנה הציוני. אנו שואפים שיצחק הרצוג יחליף את בנימין נתניהו וזו מערכת בחירות שלאחר שנים ארוכות ניתן לבצע חילופי שלטון.


אם הציבור רואה את מחדליו של בנימין נתניהו בכל תחום מהתחומים עליהם הוא מופקד כולל בענייני מעונו ברחוב בלפור 3 בירושלים,יצביע ליצחק הרצוג יהיה מהפך מושלם"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשותף עולה על המפריד – רגב ושגריר אריתראה בישראל

אלי חזן

שאמה יוזם חוק למניעת הריסת בתיהם של אלירז פרץ ורועי קלין

אריק זיו ויזר

דיון בועדת הכלכלה בנושא שידורי הספורט

אריק זיו ויזר

ח"כ ציפי חוטובלי משיבה לאופוזיציה בדיון 40 חתימות

אריק זיו ויזר

יו"ר הכנסת הודיע כי יכנס דיון מיוחד על האירועים בירושלים.

אריק זיו ויזר

ביום הזיכרון להרצל מופרת צוואתו/מאת:ח"כ דני דנון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן