22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

אובמה ואדמות ארץ ישראל

התנ”ך וספרי ההיסטוריה לדורותיהם מוכיחים – בניגוד לדברי הנשיא אובמה – שהבעלות על אדמות ארץ ישראל נתונה בדין רק לעם ישראל

 

 

הנשיא אובמה, שקרא לישראל בנאומו בעצרת האו”ם כי “עליה להכיר בכך שלא תוכל להחזיק לעד באדמות הפלשתינים”, לא היה הראשון שניסה למחוק את תוקף הבעלות של עם ישראל על אדמות ארץ ישראל. הראשון שקרא לארץ ישראל בשם “פלשתין” היה הקיסר הרומי אדריאנוס, כשבכך הכריז שהארץ שייכת לא ליהודים אלא לפלישתים שניסו להשתלט על הארץ עד ימי דוד המלך ונאלצו להסתפק לבסוף רק ברצועה שבין אשדוד לעזה. היום כבר ידוע לרבים בארץ ובעולם כי יהודה, שומרון ובקעת הירדן הם לב ארץ מולדתו של עם ישראל מזה אלפי שנים, כ-2,300 שנה לפני שהאמריקנים השתלטו בכוח על אדמות האינדיאנים באמריקה והחליטו חד-צדדית שאמריקה שייכת להם.

 

 

תמונה שקרית על הציונות

 

 

50 שנה אחרי שחזרו היהודים אל לב מולדתם שנכבשה על ידי הערבים לפני 1,378 שנים, הגיעה העת להחיל בה ריבונות יהודית ובכך להבהיר שאכן העם היהודי שב אליה לנצח.

 

האנטישמים, השמאלנים והערבים מציגים תמונה שקרית כאילו הציונות, השאיפה היהודית לשוב למולדת, התחילה רק לפני 100 – 300 שנה, רק החל מהציונות המודרנית של הרצל וחובבי ציון. אבל גם מי שלא מאמין שהתנ”ך כולל הבטחה אלוהית לעם ישראל על ארצו, יודע שהתנ”ך מהווה גם ספר היסטורי המאשש את קיום מלכויות ישראל ויהודה כבר לפני 4,000 שנה, במשך מאות שנים, שלא לדבר על כתבי יוסף בן מתתיהו (יוסיפוס פלביוס) המוכרים כאמינים בתכלית על כל ההיסטוריונים.

 

 

כמיהה לציון לפני אלפי שנים

 

 

ומי שעדיין מפקפק יוכל לקרוא את מה שנכתב לפני שלושת אלפים שנה, לאחר חורבן בית ראשון, בספר תהילים, פרק קל״ז, ויבין שהציונות – הכמיהה היהודית לציון – החלה כבר אז:

 

עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ, גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן. עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינו, כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה: שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן. אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר ה’ עַל אַדְמַת נֵכָר. אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי. תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי, אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי“.

 

 

הכותב, זאב בן-יוסף, הוא נציג מייסדי הליכוד במרכז, במזכירות ובהנהלת הלשכה, מוותיקי תנועת בית”ר, עיתונאי, פובליציסט, עורך כתבי עת, איש הסברה ויחסי ציבור מזה יובל שנים, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית, משלים בה תואר שני בפילוסופיה של המדעים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדר בתגר – קפיטליזם נאות. מבוסס על חמשת הממים + 7.

אלי חזן

השקר כנגד נתניהו מסרב למות

אלי חזן

היכן הדוגמא האישית?

אריק זיו ויזר

לבנת הטעיה

אלי ורד חזן

הצעה דבילית לביבי ויובל

אלי חזן

חיילינו לא נפלו לשווא

ליכודניק
דילוג לתוכן