יש, חדשות בשישי בערב

ההבדל בין סער לבנט את ליברמן, דרדס גלנט, למה לא צופה בערוץ 12, מי מפחד מהתביעה של קטי שיטרית. 

במהלך מהדורת החדשות של ליל שישי, זכיתי לראות את נווה דרומי מחזירה את האיזון לאולפן אחרי תקופה ארוכה שלא צפיתי בחדשות של ליל שישי, מה שהפך את החוויה לעונג שבת של ממש.

בהקשר לתזוזות הפוליטיות, מקורב לבנט טוען כי הכרזה על הקמת המפלגה בשלב זה אמנם עשויה להקפיץ את מספר המנדטים שלהם, אך ללא בחירות באופק המהלך עלול להרחיק מצביעים מהימין. מנגד, סער דווקא תומך בהקמת המפלגה באופן מיידי, מתוך אמונה שדחייה תפגע בסיכוייו למקסם את כוחו, בעיקר מול ליברמן ובנט. החשש המרכזי של סער הוא שדחיית ההכרזה תפגע במעבר אפשרי של 4-5 חברי כנסת מליכוד. ליברמן, המחזיק במספר מנדטים משמעותי, נזהר מלבצע מהלכים שלא יציגו אותו כמוביל ברור, מחשש שבנט וסער יפגעו במעמדו, ויכרסמו בכוחו.

במקביל, המתיחות מול איילת שקד מטילה צל כבד על האפשרות שבנט ישתף פעולה עמה, מחשש שמהלך שכזה ידחוף אותו לעמדת הפסד, ואיילת משחקת במשחק עם ליברמן , כאשר יש את האופציה שהיא תלך איתו, במקביל יציאתה של שאשא ביטון יוצרת מצב של שיתוף פעולה של סער ואיילת.

בזירה אחרת, לאחר נאומו של נתניהו בקונגרס, מרחפת באוויר תחושה של עימות מול חיזבאללה. עד אז, הציפייה נמשכת. בניגוד לשמועות, נתניהו אכן הוזמן להיפגש עם ביידן.

דבריו של שר הביטחון גלנט בארה”ב ואחר כך בארץ,היו המכוונים לנסראללה, רמזו על השלכות אפשריות אם לא יחזור הסדר על כנו. על אף הדיווחים על עסקה להשבת החטופים, קיים ספק גדול לגבי האפשרות להביא לשחרורם של 120 שבויים. דבריו של גלנט עוררו חשש מעימות ממושך ללא פתרון. טענותיו על השגת עסקה זכו ללעג מצד גורמים שונים, שטענו כי הן מנותקות מהמציאות ומתפיסתו של חמאס.

וגם אם יש אופציה לעסקה עדיף לא ליצר מצג שווא. 

באופן אישי, שוחחתי עם בכיר בחדשות 12 וסיפרתי לו שאעדיף מפלגה פוליטית שתורכב מדדי שימחי ואיריס חיים. זה קרה לאחר שדיברנו על כתבה שהייתה בערוץ 12 על דדי שימחי, שהבהרתי כי ראיתי בערוץ 14 כבר לפני מספרחודשים כתבה על דדי שמחי , תוך ציון העובדה שאני נמנע מצפייה בחדשות 12. עמדה זו התגבשה אצלי סופית ב-7 באוקטובר, כאשר כתב חדשות 12 העביר ביקורת על כך שהחלטות צבאיות של הממשלה מושפעות משיקולים פוליטיים. בעקבות כך, החלטתי להוציא את ערוץ 12 מרשימת הצפייה שלי. למרות שאני מפספס את החדשות בימי שישי ושבת, התרגלתי למצב וכעת אני מצפה לצפות בסיכום החדשות ב-I24NEWS.

 

לסיום, מקורב לקטי שטרית גילה לאדם בליכוד כי התביעה שלה עולה לחשוף בכירים. התביעה נועדה לחייב את העיתונאית לחשוף את מקור השמועה השקרית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

ליברמן והגמדים , בנט, סער, גנץ,לפיד

גלנט לא ידע , הרצי לא ידע, יפעת לא ידעה

הקונספציה נכשלה, ונכשלת שוב !