נתניהו לא היסס, גלנט כן !

ברדוגו חושף : בהחלטה על חיסול נסראללה, גלנט היסס נתניהו היה נחוש והחלטי.

צריך לזכור שהשינוי במטכ”ל זהו רומן גופמן המזכיר הצבאי של ראש הממשלה. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו מילא תפקיד מכריע בהחלטה לחסל את חסן נסראללה. על פי דיווחים שונים, נתניהו היה מקבל ההחלטות המרכזי, תוך שהוא דוחה את היסוסיו של שר הביטחון יואב גלנט. מבצע זה, הנחשב לאחד המשמעותיים ביותר במאמצי הלחימה בטרור של ישראל, מדגיש את מנהיגותו הנחרצת של נתניהו.

פרשן ערוץ 14 יעקב ברדוגו הדגיש כי עמדתו האיתנה של נתניהו הייתה מכרעת, במיוחד לאור המורכבויות והסיכונים הכרוכים. נחישותו של ראש הממשלה הבטיחה את ביצוע המבצע למרות ההשלכות הפוליטיות והצבאיות האפשריות. פעולה נחרצת זו משקפת את מדיניותו ארוכת הטווח של נתניהו של הגנה פרואקטיבית ונכונות לנקוט צעדים נועזים להבטחת ביטחונה של ישראל.

 

אפשר לאמר כי המינוי של רומן גופמן לתפקיד המזכיר הצבאי של ראש הממשלה הוביל לשינוי ברור בהתנהלות הצבא. פעולותיו, במיוחד האינטראקציות הנאותות שלו עם המטה הכללי, יצרו פעילות צבאית יעילה ומאוחדת יותר. שינוי זה ניכר בשיפור התיאום ותהליכי קבלת ההחלטות בצבא. השפעתו של גופמן לא רק יישרה קו בין הפעולות הצבאיות למשרד ראש הממשלה, אלא גם שיפרה את הכוננות הכוללת והביצוע האסטרטגי של משימות צבאיות. סיכום זה מדגיש את ההשפעה המשמעותית של המנהיגות של גופמן על היעילות התפעולית של הצבא.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

השליחות של קובי סמרנו

מה הוביל לחקירת להב 433 בנושא הסתה ברשת

צוקית – הצוק של מטה יהודה