כוס קפה לא צריכה לעלות 20 שקל

ח”כ משה פסל יזם דיון מהיר בוועדת הבריאות על פיקוח מוצרים בבתי חולים שנדון היום. דיון זה הדגיש את חשיבות הפיקוח נגד חברות או יזמים שמעוניינים לנצל את המצב הקשה של מטופלים והמשפחות שלהם בבתי החולים. 

במהלך הדיון בוועדת הבריאות, ח”כ משה פסל הביע את דעתו בכך שאף על פי שהוא בדרך כלל תומך בשוק חופשי, לאור המצב בבתי החולים מתבקש להתייחס אליו באופן חריג. הוא עידד לפקח על מספר מוצרים בסיסיים בכל בית חולים, המהווים מוצרי בסיס בלתי ניתנים לויתור עליהם.

חה”כ פסל: אני בדרך כלל בעד שוק חופשי, אבל המצב בבתי החולים הוא יוצא דופן. הלקוח שבוי והמחירים מאמירים. חייב לפקח על מספר מוצרי בסיס ספציפיים. אנשים בעל כרחם מגיעים לבתי חולים ומוצאים את עצמם שבויים לכן חייב לפקח על מוצרים בסיסיים .

בנוסף, הוא הבהיר כי אנשים המגיעים לבתי החולים עם מצבים רפואיים קשים, כמו אנשים בעלי כרחם, נמצאים במצב פיזי ומנטלי רגיש. לכן, חשוב מאוד להקל על שהותם בזמן שהם נמצאים בבית חולים, הם צריכים להיות בטוחים שהם מקבלים את מלוא ההתחשבות.

פסל עמד על החשיבות של התיקון המוסרי והאמירה החברתית, המחייבים את המדינה והמוסדות הרפואיים לשמור על בריאותם של המטופלים ומשפחותיהם ולמנוע ניצול שלהם בעת הם שוהים בבתי החולים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

גלנט חזר ככבשה מארה”ב !

הלב מרוסק לרסיסים: עומר בנו של אורן סמדג’ה נפל בקרב במרכז רצועת עזה

גלנט תתעורר הגרי לא סופר אותך !