הזמן להתחרט: תור ארגוני השמאל להתנצל

אחרי שהשופט ריצ’רד גולדסטון הודה שטעה, הגיע הזמן שגם נעמי חזן והכתב גדעון לוי, שהכפישו את חיילי צה”ל, יבקשו סליחה

נעמי חזן, גדעון לוי וחבר מרעיכם, הגיע הזמן שתכו על חטא ותתנצלו בפני אלפי חיילי צה”ל שהגנו עליכם ועל משפחותיכם בזמן שאתם פעלתם כדי להשחיר את שמם, להוציא דיבתם של לוחמי צה”ל ברחבי העולם, ולהטיל דופי בפעילותו של צבא ההגנה לישראל.

הנזק שגרם השופט ריצ’ארד גודלסטון למדינת ישראל הוא עצום. במלחמת הדה-לגיטימציה שהפלסטינים מנהלים מולנו מדי יום, בכל הזירות הבינלאומיות, דוח גולדסטון משול להפצצת טייסות קרב.
גולדסטון, גרם לנזק עצום
גולדסטון, גרם לנזק עצום צילום: אי-אף-פי

התנצלותו היא בעלת ערך רב ואני מקווה שמדינת ישראל תדע למנף אותה – מהותית והסברתית – ותדרוש מגולדסטון להתנצל ולהודות בטעותו בכל כלי התקשורת בעולם ובמוסדות האו”ם. בדיוק באותם מקומות שבהם הוציא גולדסטון את דיבתם של חיילי צה”ל רעה.

אבל דוח גולדסטון, הגם שהיה מסולף ומלא שקרים וחצאי אמיתויות, לא הגיע לחלל ריק. הוא נוצר בשילוב של מספר גורמים, שאם לא נאיר אותם בזרקור ונדרוש את תיקונם, לא מן הנמנע שבפעם הבאה שישראל תמצא עצמה בעימות צבאי מול הפלסטינים – היא תאלץ להתמודד פעם נוספת עם דוח מסולף שיבושל במטבח האומות המאוחדות, אה-לה גולדסטון.
הטעות של ישראל

ראשית, ישראל בחרה להתעלם מהוועדה בראשות גולדסטון שאספה את החומרים בטענה שמדובר בוועדה מוטת ואנטי-ישראלית. אין ספק כי טענה זו הוכיחה את עצמה היטב עם פרסום הדוח, אך יחד עם זאת עלינו לשאול האם ישראל לא פעלה כמו בת יענה וטמנה את ראשה בחול.

ישראל לא העבירה חומרים רבים שהצטברו אצלה, לא העבירה את עמדתה – לעומת חמאס שהשתמש בוועדה והעביר לה חומרים ו”הוכחות” על “סיפורים” שלא היו ולא נבראו במציאות – אך בפועל כיכבו בדוח והתקבלו על ידי העולם כתורה מסיני.

טוב לא יכול היה לצאת מזה אך אם ישראל

הייתה משתפת פעולה במתקפת נגד הסברתית אולי אפשר היה למזער את הנזק. אין יותר מדי מה לצפות מגוף שקרי מעוות מוטה וצבוע כמו מועצת זכויות האדם באו”ם.

גוף למען “זכויות אדם” שבו מדינה כמו לוב יכולה להיות חברה של כבוד. נו, באמת. אבל דוח גולדסטון נסמך לא רק על בדיות החמאס, וגם לא על הטיית מועצת זכויות האדם באו”ם.

חלקים נרחבים ממנו נולדו בעקבות דיווחים שהעבירו ארגוני שמאל קיצוני בישראל. אותם גופים ישראלים, שהלעיטו את גולדסטון בשקרים ובחומרים מוטים לטובת הפלסטינים. הגיע הזמן שהם יתנצלו.
ההכפשות של גדעון לוי

היה זה איש עיתון “הארץ”, גדעון לוי, שכתב על עופרת יצוקה: “הנה מוטלות גופותיהם, שורות שורות, חלקן זעירות. לבנו גס ועינינו קהות. ישראל כולה לבשה מדים, מדים אטומים ומכותמי דם, ובחסותם מותר לבצע כל פשע”.

נעמי חזן, האשימה את חיילי צה
נעמי חזן, האשימה את חיילי צה”ל בשחיטת פלסטינים צילום ארכיון: פלאש 90

אותו גדעון לוי שלפני כשבועיים היה כוכב שבוע האפרטהייד באירלנד, והמשיך לתת להמונים המשולהבים ומוסתים ממילא את מה שהם רצו לשמוע – שקרים והכפשות על מדינת ישראל. “ישראל מציגה פעילי שלום כטרוריסטים במרמרה”, הכריז לוי. “ישראל פושעת, דרישה להכיר בישראל כיהודית היא מושחתת, הכיבוש הישראלי דומה לזו בארצות ערב. הישראלים מנותקים מהמציאות – ובדרך כלל אנשים המנותקים מהמציאות מאושפזים”.

קשה לי להגיד את המילים הבאות אבל גדעון, אני מסכימה איתך. אין ספק שישראלים כמוך אכן מנותקים מהמציאות, ועל כן, בהתאם לדבריך – אני ממליצה על אשפוז.

נעמי חזן, יו”ר הקרן החדשה לישראל, חתמה עם תחילת עופרת יצוקה על עצומה בה האשימה את חיילי צה”ל בשחיטת פלסטינים. הארגונים בהם תומכת הקרן החדשה לישראל כגון ‘שוברים שתיקה’ העבירו את החומר המעוות לוועדת גולדסטון.

הדוח השקרי והמעוות אשר נסמך על אותם חומרים שגובשו על  גופי שמאל הקיצוני, כבר גרם את הנזק שלו. אבל גדעון לוי, נעמי חזן, וחברי מרעיכם אשר ממשיכים לגרום נזק למדינת ישראל – כעת תורכם להתנצל.
איפה התמונה השלמה?

זה הזמן להתחרט, להודות בטעותכם, ולהפסיק לאלתר את ניסיונות החבלה מבית – בדמותה של מדינת ישראל. בצורה שיטתית, יום יום , שעה שעה, אתם חוברים למבקשי רעתנו וממשיכים לעשות הכל כדי להשחיר את פניה של ישראל בעולם.

לגיטימי למתוח ביקורת על המדינה, אפילו בחו”ל, אבל לא לגיטימי לשקף מציאות מעוותת וחד צדדית. אם אתם מדברים בחו”ל על מה שקורה בעזה, תנו תמונה אמיתית משני הצדדים.

שלטון החמאס הוא שלטון טרור שמשתמש באזרחיו על מנת להלחם בישראל. צה”ל פועל בסביבת לחימה בלתי אפשרית ופעמים מקריב אף את לוחמיו על מנת לצמצם פגיעה באזרחים.

ארגונים הנתמכים על ידי הקרן החדשה, הפועלים תחת הכותרת של זכויות אדם, מעולם לא התעסקו בגלעד שליט. זכויות אדם לא מעניינות אותם. כל מה שמעניין אותם זה  להכפיש את צה”ל ואת מדינת ישראל. אז מה אם חייל נמק בתנאי שבי מחפירים בלי שום זכויות? הוא יהודי, אז למה להגן עליו?
המאמר פורסם לראשונה בnrg
הכותבת היא מראשי תנועת ‘ישראל שלי’ ושימשה כראש לשכתו של בנימין נתניהו בשנים 2008-2006



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יצא לאור “מִזכּר” – קובץ מאמריו של יוסף עברון ז”ל

הספר “מִזכּר” – הגרסה הדיגיטלית להורדה

מחוויותיה של יהודית עברון, חברת אצ”ל