דה מארקר ממשיך לסלף את המציאות

בדיקת ‘ליכודניק’ מעלה כי ביום בו טייל ראש הממשלה עם הכלבה קאיה לא התווספו מאבטחים מעבר לסד”כ הרגיל

 

 

סילופי המציאות בתקשורת נעשים לא פעם על מנת לנגח את ראש הממשלה אך ביום שישי האחרון בעת שטייל ראש הממשלה נתניהו עם כלבתו קאיה זעקו הכותרות. האזרח הפשוט יכול היה לחשוב שכבר התגייסו יחידות מילואים ושהוקפצו מסוקי אבטחה אך המציאות מראה תמונה אחר לחלוטין.

 

בדיקה שערכתי עם מספר גורמים המכירים את נהלי שיבוץ המאבטחים הוכיחה חד משמעית כי מספר המאבטחים לא גדל אף לא במאבטח אחד. “לא רק שלא התווספו מאבטחים, מספר המאבטחים היה קטן יחסית לאירועים בהם יש ממשק בין הציבור לבין רה”מ” הוסיף בכיר שמכיר את נהלי האבטחה.

 

אכן, גם בהשוואות שערכתי עם אירועים בהם ראש הממשלה הגיע למקומות ציבוריים, מצאתי כי מספר המאבטחים היה קטן באופן משמעותי כמו גם סגירת הצירים והרחובות המלווים בד”כ  לאירועים מסוג זה. רחוב קרן היסוד, הרחוב הראשי שנמצא סמוך לאיזור בו טייל ראש הממשלה לא נסגר בעת שטייל עם הכלבה קאיה כמו גם רחובות נוספים ומסתבר כי כוחות היס”מ נמצאו כבר מבעוד מועד ברחוב סמוך ולא נקראו במיוחד באותו היום לצורך אבטחת הטיול.

 

אירוני מעט לספר לציבור שעליו לשלם על אבטחת הטיול של הכלבה קאיה כאילו מדובר באירוע בזבזני כאשר בפועל ראש הממשלה נתניהו חוסך דה פקטו לציבור בשל העובדה שאין שר חוץ (חיסכון של מיליוני שקלים בשנה: רכב שרד פלוס מאבטחים צמודים) כמו גם בשאר המשרדים בהם הוא מכהן כשֹר. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

גלנט החיפזון מן השטן

עילי איך הגעתי לכנסת

הרמטכ”ל נגד גיוס חרדים