אופיר אקוניס בגוש עציון: “חוק ההסדרה קריטי לתל אביב וליהודה ושומרון כאחד”

אתמול ( ג’) הגיע חבר הכנסת אופיר אקוניס לביקור בגוש עציון שם סייר בהרודיון, ביישוב תקוע כאורחו של ראש המועצה דוידי פרל אשר הציג בפניו את הביקוש הרב לבנייה חדשה באזור, האתגרים העתידיים לפיתוח המקום והחיבור הייחודי של גוש עציון לשורשים של עם ישראל. ח”כ אקוניס: ” מקומות כמו תקוע ד’ ומקומות נוספים ביהודה ושומרון צריכים להיות מוסדרים ולכן אני כבר הודעתי כי ברגע שאגיע למליאת הכנסת, אתמוך בחוק ההסדרה. המאבק הזה לא פשוט, ומאד מורכב . הוא מורכב משום שלצערי ישראלים גורמים לפלסטינאים לדרוש בעלות על קרקע שבכלל יש ויכוח גדול האם היא שלהם. אין ספק כי חוק ההסדרים הוא קריטי לכל מדינת ישראל, ליהודה ושומרון  ולתל אביב כאחד”

 


 

 

ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל אירח אתמול (ג’) את ח”כ אופיר אקוניס בגוש עציון שם סיירו בהרודיון, ביקרו ביישוב תקוע וכן בחוות שדה בר.

ראש המועצה פרל הציג בפני ח”כ אקוניס את הצרכים הדחופים לבנייה חדשה בגוש הרודיון ובכל גוש עציון על מנת לתת מענה לביקוש הרב למגורים במקום: “אנו מקבלים מדי יום מאות פניות של משפחות אשר מעוניינות להתגורר ביישובי גוש עציון אך לצערי לא ניתן לתת להם מענה כנדרש כי אין מספיק אישורי בנייה”.

ח”כ אופיר אקוניס פנה לראש מועצת גוש עציון ואמר: “יש לך משימה ענקית היום וזה לפתח את כל גוש עציון ומתוכו גם את תקוע א’, ב’, ג’ וד’. מקומות כמו תקוע ד’ ומקומות נוספים ביהודה ושומרון צריכים להיות מוסדרים ולכן אני כבר הודעתי כי ברגע שאגיע למליאת הכנסת, אתמוך בחוק ההסדרה. המאבק הזה לא פשוט, ומאד מורכב . הוא מורכב משום שלצערי ישראלים גורמים לפלסטינאים לדרוש בעלות על קרקע שבכלל יש ויכוח גדול האם היא שלהם”. עוד הוסיף ח”כ אקוניס: אין ספק כי חוק ההסדרים הוא קריטי לכל מדינת ישראל, ליהודה ושומרון  ולתל אביב כאחד”

ח”כ אופיר אקוניס ציין כי מדובר באותם אנשים שבוועדת לטיפול בעובדים הזרים בכנסת מתנגדים להחמרת האכיפה נגד מעסיקיהם של העובדים הזרים ומבקשים להשאיר אותם בישראל. “זה מאבק על צביונה היהודי של מדינת ישראל” אמר ח”כ אקוניס והוסיף “וכאן זה מדינת ישראל, זו מדינת ישראל.  זאת ארץ ישראל בהתגלמותה, זו ארץ ישראל ההיסטורית ואנחנו נשאר פה ונבנה פה. ואני שמח על הבנייה, אני רוצה לראות עוד בנייה ואני יודע שזה יקרה בקרוב”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

פוסטים קשורים

יום הולדת לאבי דיכטר

הדרך למשילות עוברת דרך ניקוי אורוות בכנסת

דודי אמסלם – אופוזיציונר מצטיין!