19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

שלמה ארצי ואייל גולן : צדק חברתי מעודכן לשנת 2012

המחאה החברתית של השנה שעברה העלתה על סדר היום עשרות סוגיות ראויות לדיון. החומר האנושי שהוביל את המחאה הוכיח כל השנה שחלפה כי ההבנה שלו בכלכלה מגוחכת והצדק שהוא מחפש הוא צדק סלקטיבי. הכוח האנושי המוסיקאלי שבא להופיע בפניו הוכיח שלא רק שהוא חזיר אלא גם במידה קרנף 

 

כתבה מצוינת של דפנה ליאל בערוץ 2 מראה כיצד שני אומנים שהופיעו במחאה ולפיכך תמכו במסר שלה ובמפגיניה, יכולים בנקל להיחשב כאומנים המעוררים גיחוך. ככל הנראה מדובר באומנים בעלי איכויות ווקאליות ומוסיקליות גבוהות אך ההון האנושי ? צבוע משהו. 

המסר של המחאה החברתית היה לעשות צדק עם העם ולהוריד מחירים גבוהים שמכבידים על חייו של האזרח הקטן. האומנים שהובאו בכתבה, לא רק שמעיקים על האזרח אלא גם שהם דורשים מחירים מופקעים מהסטודנטים. כן, שמעתם נכון. מהסטודנטים. אלה שקשה להם הרבה יותר. 

 

כך למשל שלה ארצי. הוא הופיע במחאה בחינם. כאן הוא דורש להופעה אחת  210 אלף ש”ח ועשרות אלפי ש”ח על הפקה. מי ישלם על כך יותר ? נכון, הסטודנטים. 

אייל גולן, עוד כוכב שהופיע במחאה החברתית דורש עד 160 אלף ש”ח. כוכב תרתי משמע. נקעה הנפש ממזרחיים שחושבים שהם מייצגים את המזרחיים אבל מוציאים להם שם רע. 

כשתראו אותם במחאה החברתית דמיינו את תנובה, את אוסם, את ועדי הנמלים הגדולים ואת שאר הגופים במשק שגוזלים ורומסים את האזרח הקטן. הדרך אמנם היא דרך שונה לעשות זאת. המטרה היא מטרה זהה. 

לכתבה של דפנה ליאל מערוץ 2 לחצו כאן 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החוק לפגיעה בקוראים

אלי חזן

כדורגל גרמני: כבר לא מוקצה

אלי חזן

“אין כמו ברלין”

אריק זיו ויזר

אף אחד אינו מעל החוק

אלי חזן

קירוב לבבות? הצחקתם אותם

אריק זיו ויזר

גבי אביטל ואלי חזן : ראש בראש על ביטול מבחני המיצ”ב

אלי חזן
דילוג לתוכן