30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ערביי ישראל רוצים את תל אביב/מאת:יעקב בן חורין

סגן ראש עירית תל-אביב יפו, ארנון גלעדי, נחוש לחדש את פעילות מועדון תרבות לנוער וצעירים בכפר שלם באזור קבר השייח המוסלמי ראאד סלמה
גלעדי:"אם מישהו מהשמאל הקיצוני יפעל נגד טובת הצעירים והנוער בשכונות – הוא יתקל בקו נחוש שלי"
סגן ראש עירית תל-אביב יפו, ארנון גלעדי (ליכוד), הודיע היום כי הוא נחוש לחדש את פעילות מועדון תרבות לנוער וצעירים בכפר שלם, במקום בו נמצא קברו של השייח המוסלמי ראאד סלמה. המקום שימש בעבר כמועדון נוער (מועדון שמשון) אולם הפעילות הדלדלה. מזה זמן,מנסה גלעדי לפתוח מחדש את פעילות הנוער במקום במגמה לאפשר גם לבני שכונת כפר שלם בשיתוף קרן קרייתי שהסכימה עקרונית להיכנס למיזם זה.

יש לציין כי בשנים האחרונות נוהגים מוסלמים לפקוד את הקבר עם תלמידים כדי להראות להם :"אלו חלקים בעיר היו שייכים להם בעבר". סגן ראש העיר ארנון גלעדי מודע לאפשרות כי הקמתו מחדש של מועדון נוער באזור קבר השייח תביא להתלקחות ויכוחים קשים בין גורמים שונים בציבוריות התל-אביבית, אך הוא נחוש להקים את המועדון.

גלעדי: "ידוע, שהמוסלמים אינם מקדשים את קבריהם כמו היהודים. באזורים אחרים בארץ בהם מתגוררים רק מוסלמים הם בונים שכונות מגורים על שטחים שמתחתם קבורים מוסלמים. רק כשהיהודים מבקשים לבנות ולהפעיל מועדון נוער – יש קיצוניים ערבים ויהודים, המנצלים את ההזדמנות לתעמולה פוליטית נגד היהודים. אותי כל זה לא מענין – אני רק רוצה להקים מועדון תרבות לנוער וצעירים, במקום ששימש כבר ככזה. אם מישהו מהשמאל הקיצוני מעונין לפעול בגלוי נגד האינטרסים של הנוער בשכונות תל-אביב, ובעד האינטרסים של אויבי ישראל – הוא יתקל בקו מאד נחוש שלי ושל הקולות השפויים בעיריה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איתי חיים במכתב לנתניהו

אריק זיו ויזר

כהן ודותן בנתיב המחשבים עבור נזקקים ברעננה

אריק זיו ויזר

האם בטבריה לומדים מש"ס ואריה דרעי

אריק זיו ויזר

זגורי החליט : רץ למועצת העיר בחולון

אלי חזן

מסלאווי :"יש להכריז על מצב חירום בשכונות הדרום בתל אביב"

אלי חזן

סגן ראש העיר החדש של חולון ?

אלי חזן
דילוג לתוכן