25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

נו נתניהו אתה רוצה עוד 7,000 מתפקדים של מנהיגות יהודית

באתר מנהיגות יהודית מופיעה קריאה ל7000 מתפקדים שעזבו לאחר ההתנתקות, לחזור ולהתפקד לליכוד, לנצל את ההזדמנות שנפתחה להתפקדות בליכוד.
על זה נאמר כי מכרו לנתניהו כי כך יוכל להחליש את מנהיגות,אך עלול למצוא את עצמו עם מנהיגות יותר חזקה.
בהמשך קטע מאתר מנהיגות
קדימה להתפקד!

במהלך ישיבת המזכירות נעשה ניסיון על ידי יו”ר המזכירות ישראל כץ להביא הצעת החלטה שמשמעותה ביטול החלטת המרכז המחייבת 16 חודש והחלטות המזכירות על הפסקת החברות למי שלא שילם בעבר. משמעות הדבר היא שכל מי שהיה חבר ליכוד בעבר (כחצי מליון איש) יוכל להתפקד ולזכות מיד בזכות בחירה. המהומה שפרצה סביב הצעה זו לא אפשרה לישראל כץ להעביר את ההחלטה, אבל הוא לא אמר נואש והיום אחר הצהריים (יום ה’) הוא מתכוון לכנס את המזכירות ולהעביר את ההחלטה. בידינו רשימה של כ-7000 חברי ליכוד אמוניים שעקב הגרוש או מסיבות אחרות הפסיקו את הוראת הקבע שלהם בשנים האחרונות. עתה כשברור שהקבוצה האמונית בליכוד היא חזקה ומשפיעה ולדברי כל הפרשנים הפוליטיים בכוחה להכניס ח”כ במקום מכובד ברשימה, אנו קוראים לכל החברים שקצת התייאשו, או מאוד התאכזבו, להבין את הזדמנות המיוחדת שניתנת בידיהם ולחדש במהירות את הוראת הקבע בליכוד (להתפקדות לחץ כאן) אנו כמובן נפנה לכולם, אך פניה אישית של כל אחד מכם כחבר או כאח וכדו’ תהיה הרבה יותר יעילה ומהירה. עוד כמה אלפי קולות במפלגת השלטון של המחנה הלאומי, ואנו מקדמים בענק את האלטרנטיבה האמונית לשלטון במדינה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסטריליות של ראש הממשלה /מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

אגף ההסברה של הליכוד יצא לדרך

אריק זיו ויזר

הבחירות לועידה יתקיימו ב-30 בחודש

אריק זיו ויזר

מי יבחר את המחוזות לכנסת הבאה

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף רשימת המועמדים בסניף ת”א נוה אביבים

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף תל אביב דרום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן