19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

משלחת בראשותו של ח”כ חיים כץ יו”ר ועדת העבודה והרווחה נפגשה בברזיל עם שר העבודה וראשי האיגודים המקצועיים

משלחת בראשותו של ח”כ חיים כץ יו”ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת, נפגשה בברזיל בשבוע שעבר עם שר העבודה קרלוס לופי, עם חברי קונגרס ועם ראשי האיגודים המקצועיים FORCA SINDICAL. זהו ביקור גומלין לביקור של משלחת ראשי האיגודים המקצועיים מברזיל שהתקיים בראשי השנה בארץ. מטרת הפגישות הייתה יצירת תשתית לשיתופי פעולה. בשני הביקורים דנו הצדדים ברעיונות להתמודדות איגודי העובדים עם המשבר הכלכלי. את הביקור יזמה סיעת עוז בהסתדרות, שנוסדה ע”י חיים כץ.
הביקור כלל פגישות עם קרלוס לופי – שר העבודה והתעסוקה של ברזיל, חברי קונגרס בברזיליה, פאול ינינו- נשיא ה- FORCA SINDICAL המאגד ב- 14 מיליון חברים (מקביל ליושב ראש ההסתדרות), סמנטינו טומס ביאירה – נשיא הקונפדרציה הלאומית של עובדי המתכת, קלאודיו מגראו- נשיא הפדרציה של עובדי המתכת של מחוז סאו פאולו ועם חבר הפרלמנט מרסלו איטייגיבה. את המשלחת ליווה שגריר ישראל בברזיל גיורא בכר. 

בנוסף לפגישות ביקרה המשלחת הישראלית במפעלי תעשיות הרכב של רנו וכן במפעל סיפקו, המייצר מכלולים לכלי רכב כבדים וכן במפעל קטרפילאר. ברזיל היא המדינה הגדולה ביותר בדרום אמריקה, והחמישית בשטחה ובאוכלוסייתה בתבל. כלכלת ברזיל היא החזקה ביותר בדרום אמריקה, והיא הולכת ומגדילה את נוכחותה בשווקי העולם. מומחים מציינים את ברזיל כאחד ממנועי הצמיחה העולמיים לצד הודו וסין.
במשלחת הישראלית השתתפו: ח”כ חיים כץ – יו”ר ועדת הכלכלה, הרווחה, הבריאות והפנסיה של הכנסת; אילן ויקלמן – מזכ”ל סיעת עוז וחבר הנהגת ההסתדרות אשר יזם ואירגן את הביקור; צבי גוטוטר – מ”מ יו”ר ההסתדרות ויו”ר סיעת עוז; מיכאל פרוייליך – דירקטור במכון הבינלאומי למנהיגות עובדים; איציק בלס – ממלא מקום יו”ר מרחב חיפה בהסתדרות; מרוך מרזוק – חבר ועד עובדי מפעל אלתא וסגן יו”ר מרחב אשדוד בהסתדרות; שלמה מסלאוי – ממלא מקום יו”ר מרחב ת”א בהסתדרות וחבר הנהגת ההסתדרות; מיכאל כוכבי – חבר הנהגת ההסתדרות; סא”ל (מיל.) זייד בלעוס – חבר מרחב כינרת בהסתדרות; ולאדימיר נוביקוב – חבר ועד במנהל התעופה האזרחית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי תוהה מדוע להגיע לקונפליקטים

אריק זיו ויזר

ראשי האופוזיציה הסורית בארה”ב לח”כ איוב קרא: “אל תנהלו מו”מ עם אסד”

אריק זיו ויזר

ארנון גלעדי:”הזדהות תושבי יפו עם תושבי עזה פשע”

אריק זיו ויזר

ההילולה המרכזית של סוכות בבית הכנסת בושאייף

אריק זיו ויזר

הרמת כוסית בסניף הליכוד בנתניה

אריק זיו ויזר

דני דנון, ח”כ מטעם הליכוד בכנסת ה – 18: “צריך לתת לקדימה להתפרק באופוזיציה”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן